[energiadecreixent] marxa bcn, sants

Inés Fez edefezagmail.com
Dil Mar 31 22:03:38 CEST 2008

Hola, soc la Inés de Sants.
Laura i Sylvain, tus en recordareu de mi pèrquè vam parlar en la fira de
REDS, a cotxeres.
No vaig poder anar a la reunió dimecres, i en general em ve molt malament
aquest dia. Continue, però, interessada en col·laborar amb la marxa al seu
pas per Sants.

Potser ja hi ha algú que s'encarrega d'aquest barri, en aquest cas em podíeu
posar en contacte amb ell/a. Ho dic perquè el tema ja ha arribat a l'ABS
(assemblea del barri). Com em vau dir, s'ha proposat com a data el 25 de
maig. No sé si sabeu que aquest dia hi ha una fira d'entitats, on hi seran
gairebé tots els col·lectius del barri. Així que, de fer alguna cosa, potser
fos millor al marc d'aquesta fira. Si es tracta d'organitzar un acte a Can
Vies o a l'Espai Obert, aleshores seria millor dissabte 24 o dilluns 26, per
exemple. Des del meu punt de vista és un barri suficientment gran per fer
dos actes, no sé com ho veieu.

En fi, perdoneu si aquest no és el lloc per parlar d'això. En qualsevol cas
teniu el meu correu per contactar amb mi. Ja dieu alguna cosa.

Estem en contacte;
Inés.

2008/3/27, energiadecreixent-requestallistes.moviments.net <