[energiadecreixent] Coordinació fira REDS

ester c ishtar888agmail.com
Div Mar 7 16:13:51 CET 2008

ok!!!
però avui no podrà ser perquè jo tinc teatre. i diumenge aniré a montcada
amb els meus pares i possiblement votaré. ja veiem com, ens truquem, perquè
també m'agradaria que ens ajudés l'edu, perquè també s'hauria de pensar en
el disseny i en posar el cargol. a veure si ho podem fer els tres, potser
demà al migdia? ara li envio un mail a l'edu.

petons! i gràcies per proposar-te, compto amb tu per les altres coses
(imprimir i tallar i torn de taula si no estàs a la barra).

ester.

El 07/03/08, Barbara Haye <barbarahayeahotmail.com> ha escrit: