[energiadecreixent] Coordinació fira REDS

ester c ishtar888agmail.com
Div Mar 7 15:48:53 CET 2008

Hola a tothom,

Us explico com està el tema per la fira REDS del dissabte 15 de març a
Cotxeres de Sants i què és el que fa falta.

He anat a l'Infoespai per veure com està el tema de material, ja hem fet una
llista dels llibres que cal encarregar per tenir-los a la fira, i he mirat
el material nostre que hi ha. No hi ha massa cosa per repartir, apart dels
fulletons de la marxa, del 'som lo que sembrem' i alguna cosa més. El Rubén
està preparant un dossier per a difondre.

Penso que és necessari realitzar un petit díptic senzill i amb paper
reciclat que expliqui què és el decreixement, punts bàsics i qui som i què
fem l'Entesa pel Decreixement. No només per a la Fira sinó per a tots els
actes i fires que tinguem i surtin més endavant. A les últimes taules que
hem muntat no hi havia cap fulletó així, de manera que molta gent es mira la
taula, no agafa res, i se'n va sense saber de què va tot això del
Decreixement.

Així que jo m'ofereixo per fer-lo, però necessito algú més que m'ajudi. No
crec que faci falta gaire temps, només exposar els punts bàsics i el què fem
nosaltres. Qui s'apunta?

Divendres que ve cap a les 12h passaré per l'infoespai a que em deixin les
claus per poder anar-hi dissabte cap a les 12.30 a recollir el material i
els llibres. Si finalment fem el fulletó divendres també és bon dia per a
imprimir-ho allà i tallar-ho per tenir-ho a punt dissabte (també haurien de
ser 2 persones, que puc ser jo i algú altre. jo puc divendres de 12h a
17.30per fer això)

Per recollir el material dissabte calen dos carros de la compra. Jo en puc
portar un, i potser un altre.
Necessitem algú que vingui amb mi dissabte per agafar el material (també per
retornar-lo a la nit quan acabi la fira) que pot ser la Lirca que també
s'encarrega de coordinar la taula.

Ja només faltarien el torns per a estar a la taula informativa. Es necessita
gent de 14h a 20h o 21h,  ja que a aquesta hora hi ha una actuació i una
obra de teatre i no crec que calgui la taula ja. si algú creu que sí que ho
digui.

Podem fer torns de 2 hores amb dues persones mínim: de 14h a 16h, de 16h a
18h i de 18h a 20h. Així doncs, necessitem 6 persones mínim per estar a la
taula. La gent que hi pugui estar que digui alguna cosa.

RESUM TOTAL DE LES NECESSITATS:

- Algú que m'ajudi a fer el petit fulletó explicatiu sobre el 'decreixement'
(això ho hauríem de fer ja)
- Algú que vingui amb mi divendres (o en un altre moment que poguem) per
imprimir-lo i tallar-lo.
- Algú que vingui amb mi dissabte cap a les 12.30 a recopilar i portar el
material de la taula de l'Infoespai a Cotxeres de Sants.
- 6 persones per estar als 3 torns de la tarda a la taula.
- 2 persones per tornar el material a l'Infoespai.

Ja direu alguna cosa.

Una abraçada!!!

ester.