[energiadecreixent] URGENT tertúlia sobre sostenibilitat]

enric enricamoviments.net
Dma Jun 17 15:22:43 CEST 2008

bones,

A última hora s'han recordat de nosaltres, en relació a la tertúlia
sobre sostenibilitat i decreixement que hi ha avui a les 7,
a l'ateneu barcelonés. A mi no em va massa bé anar-hi. Algú pensava
anar-hi o li va bé i així parlar de la manera de fer de l'entesa,  dela
marxa i la trobada cal cases?

salut!
enric