[energiadecreixent] una reflexió sobre nosaltres

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Jun 12 19:16:06 CEST 2008

Gràcies per la fecunda reflexió. Per mi, els nostres esforços són la
denúncia d'una pobre, contradictòria existència que no hem escollit i la
crida a un urgent refer la nostra vida que, via el saber, el sentir i
l'acció col.lectius, ens dugui a fer-la intensa,  participativa, harmoniosa.

Salut.