[energiadecreixent] Decreixement i urbanisme

Xavier Perarnau xavierperarnauagmail.com
Dij Jul 31 17:29:14 CEST 2008

Hi ha un arquitecte d'Ecologistes en Acció que es diu Josep Crosas.
Ha treballat el tema de l'urbanisme depredador i va coordinar el dossier que
van editar fa uns anys sobre l'Area Metropolitana de Barcelona

El 29 / juliol / 2008 08:36, Stefano Puddu <stefano en faino.com> ha escrit: