[energiadecreixent] Participation de l'Entesa pel Decreixement à la Première Confèrence Interna

laia laietaamoviments.net
Dme Gen 30 19:25:44 CET 2008

Hola  Federico!

El "Civil Society Panel" està dins de la conferència de degrowth de
Paris?perquè aleshores seria una altra manera de participar per part
d'algú de l'Entesa! Vosaltres hi participeu oficialment o heu escrit
algun article?

Podriem participar com a membres de l'Entesa en aquest panell o bé que
algú es curri un article """""cinetífic"""""sobre els temes que proposen
en els eixos de la web!

Si hi ha ganes, clar.

Ja sabeu,

MUAAAAAAAAAAA