[energiadecreixent] xerrada FSCAT consum i energia

aljibesapangea.org aljibesapangea.org
Dij Gen 24 17:56:15 CET 2008

Enric, tornes a anar-te per les branques, tot el que he argumentat és pel
paràgraf del text que incita a la crispació i la confrontació territorial
gratuita; en comptes d'anar al gra fent modificacions al paràgraf,
substituint-lo o suprimint-lo inicies un debat absurd que no es pot resoldre en
correus d'internet.

Amb apel·lacions genèriques al consens no es resolen els problemes de fons,
s'enfronten aprofundint en l'arrel dels problemes; ara bé els consensos sí que
serveixen per marginar les idees incòmodes. Aquesta història ja la he viscuda i
pel que es veu es tornarà a repetir.

Llàstima.

         Miguel Muñiz