[energiadecreixent] El decreixement es mou

laia laietaamoviments.net
Div Gen 4 10:47:05 CET 2008

Bons dies!!!jo sòc més diurna que l'edu!!

una altra cosa que podem penjar a la web i que estaria bé que tots
miréssim és un vídeo que han penjat al Yotube la Plataforma Salvem el
Crit-Artíjol de Palafrugell, denunciant la contaminació massiva i
descarada a la zona de la platja de Castell i Cap Roig (Baix Empordà)
suposadament protegida. El vídeo fa plorar. Volen fer una denúncia també
davant de les institucions i són un dels col·lectius que hem contactat
per a la marxa decreixent en bicicleta.

La notícia:

 http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2922_3_239400__COMARQUES-Salvem-Crit-alerta-video-Tube-contaminacio-PEIN-RoigCastell

El vídeo:

http://es.youtube.com/watch?v=5raLpI6Rncw

Per altra banda dir-vos, que com alguns ja sabeu a l'estiu l'edu i jo
vam anar a La Plana a un seminàri sobre la Mediterrània i que el proper
Juliol es farà una altra escola d'estiu i en aquest cas volen introduïr
el tema del decreixement o si més no parlar de geopolítica en termes
energètics i tal. El dissabte 12 hi haurà una trobada a La Plana per
començar a organitzar l'escola, jo hi aniré en principi, estaria bé que
a l'Assemblea parlem de què us sembla i que si algú m'hi vol acompanyar
genial;)

una abraçada,

Laia

En/na Edu ha escrit: