[energiadecreixent] FSC-TALLER ALIMENTACIO QUILOMETRICA

Col.lectiu col.lectiuayahoo.com
Dij Gen 3 13:56:19 CET 2008

FSC-TALLER ALIMENTACIO QUILOMETRICA

Hola:

Sobre las reuniones para preparar el taller de
alimentos quilométricos en el FSC quedamos entonces estos 2 días:

Lunes 7 a las 18h en el Infoespai: reunión interna de la
Entesa para aportar ideas para empezar a elaborar los mapas de problemas y alternativas
ante el modelo alimentario y energético dominante. Estarán Carla, Laia, ¿Enric? ¿Col·lectiu Ali Supay?. Yo (Giorgio),
podría llegar a las 20h, llamaré antes para ver si merece la pena que vaya a
esa hora.

Miércoles 9 a las 18h30 en Entrepobles (reunión con el resto
de colectivos para preparar el taller). Carla y yo podemos ir. A ver si se apunta alguien más. ¿Col·lectiu
Ali Supay?

Un abrazo, Giorgio

Hola a tot en sm

Us passo la darrera comunicació sobre el taller Aliments
Kilomètrics.

Efectivament el taller és tal i com la Laia planteja. La
idea d'allò que

hauríem de fer abans de la reunió a Entrepobles és dibuixar
un mapa de

problemes i ubicar-nos en les alternatives. Tot i que penso
que en el nostre

cas més aviat seria quelcom transversal  peròestaria bé definir quines són

les iniciatives i les alternatives i posar-les en
contraposició a les

denúncies. Per altra banda, caldria mirar de fer un llistat
de materials que

tenim i una previsió d'agenda pel 2008 de cara a que durant
el taller, la

idea és articular forces i mirar de treballar els diferents
col.lectius

d'una manera més coordinada. Entre d'altres, aquest pas
passa per compartir

materials i agendes. Finalment hauríem de definir què
entenem per les

diferents paraules claus:
agroecologia - sobirania alimentària
-

ecologia - món rural - decreixement - relacions nord-sud.
Efectivament

nosaltres (crec que també vindrà en Giorgio) anirem  en representació de

l'Entesa a la reunió de dimecres. De totes maneres, si algú
més vol venir a

la reunió o estar en el taller, molt millor. També dir-vos
que la Laia

d'OCEAS (jo no sé qui és però la Mònica Vargas m'ho va
comentar el dia de la

primera reunió pel taller) està interessada en aquest taller
i em va dir que

també formava part de l'Entesa, per tant,  li podríem dir si vol venir el

dia que quedem (jo no tinc ni el seu telèfon ni mail). El
dia 7 jo podria

cap a les 6 de la tarda però només tindré una horeta perquè
a les 19:30 haig

d'estar en un altre lloc. Potser si el Giorgio pot afegir-se
i ell ve a la

reunió de dimecres tenim temps de recollir-ho tot. Una altre
possibilitat és

dimarts, hi ha assemblea de Qui deu a Qui però a les 8 del
vespre, fet que

facilitaria guanyar una mica de temps (igualment podria
quedar a les 6 de la

tarda). Per altra banda, jo ja estic per Barna i si us anés
millor, també

podríem quedar un vespre d'aquests (avui o dmà).

Quedo a l'espera dels vostres interessos respecte els dies i
hora.

Una abraçada i BON 2008!

Carla Cors i Oroval

626101661