[energiadecreixent] revista ecología política

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Feb 21 20:41:48 CET 2008

Hola Giorgio i altres membres de la llista.

Sembla que la Laura se'n podia encarregar, si més no d'una part. Penso, com
tu, que no convé deixar passar oportunitats com aquesta, per tant, proposo
que, si li ve de gust, Laura coordini la feina i la resta li ajudem. Sembla
que l'Stefano podia traduir material de l'italià, Jo puc fer un cop de mà
descrivint la nostra experiència i probablement algú/na altre pot ajudar en
la traducció d'experiències a l'estat francès.

No se que en penseu.

Una abraçada.