[energiadecreixent] Dinamització de l'agenda

Manuel Simarro manuel.simarroagmail.com
Dij Feb 21 10:23:52 CET 2008

Hola AndonI! Jo porto l'agenda del blog del FSCat. Totes les mobilitzacions,
actes, xerrades que vulgueu poden aparèixer a l'agenda. Només heu de seguir
les normes que apareixen a la mateixa pàgina:
www.forumsocialcatala.blogspot.com!

Salut i decreixement!

Manu