[energiadecreixent] RE: OK: proposta d'estructura decreixement.net i reflexió profunda i ¡ CRIDA A

francisco perez ventura venneto22ahotmail.com
Dme Abr 16 23:18:12 CEST 2008

Hola a tots,

Sóc en Paco, un noi que va aparèixer en una reunió i no ha tornat més, però en
el meu cas, no ha sigut per estar decepcionat ni res semblant. Tot el contrari,
estic meravellat amb la gent que treballeu a l'entesa. Jo no he tornat per un
problema anímic, però, una de les poques coses que fan el meu dia a dia menys
"negre" és llegir les vostres iniciatives, seguir les vostres
propostes, reflexions, accions...

   Quan em trobi amb ànims per poder col·laborar amb vosaltres, ho
faré, perquè tot i que crec que el camí del decreixement no serà de flors i
violes, val la pena.

Sé que esteu saturats de feina, però entre el dubte d'aportar una idea (
probablement amb poc futur) o no fer-ho, penso que no es perd res...

 La primera és que potser es pot estudiar fer alguna reunió orientada a
persones noves, amb l'objectiu d'introduir, d'una manera més clara i
estructurada, al vostre "mundillo" a persones que tinguin interès en
col·laborar d'una manera més activa amb vosaltres. Com es pot fer això?, doncs
una manera seria que en comptes d'invitar a tothom a les reunions quinzenals,
s'organitzessin reunions informatives per neòfits, amb prèvia confirmació d'assistència
o alguna cosa semblant...

 M'acomiado, esperant que l'entesa creixi, que es vagi fent forta, i que
trobi moltes més persones amb ganes d'actuar.

  Una abraçada i a decréixer!

MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx