[energiadecreixent] aixx! que no ho he passat bé ;P

Edu eduamoviments.net
Dma Abr 15 21:13:35 CEST 2008

Això!

Que us baixeu el zip... Descomprimiu-lo en una carpeta i clikeu el html ;P

Per cert... en el meu text anterior he dit que ara no era un bon moment
per frenar "perquè haviem de donar suport a la marxa". No estava dient
que la marxa fos una molèstia!! eh, eh... que no es malinterpreti. Sinó
que ara ens hem de volcar cap a això (a la vegada que tenim la fira de
la noseque, la nosequantos, etc ;P).

Aclarit està...
i per cert... revoltaires! demà a la tarda vindré a Manresa. El curro
que tinc no m'ha deixat anar a Vic :( volia anar-hi per trobar-me amb
gent que conec i fer el tram Vic-Manresa amb vosaltres. A veure si em
acabo ja amb el curro i vinc a fer Manresa - Terrassa!

Una abraçadota!

edu