[energiadecreixent] ASSEMBLEA DEMÀ I CASTANYADA

enric enricamoviments.net
Dma Oct 30 21:43:45 CET 2007

Hola,

Sí confirmat que demà hi ha assemblea, encara que no serem potser tants
com dies anteriors, però algunes coses avançarem!!

En tot cas, podem aprofitar que el dia següent es festiu, així que a les
22h ens veiem!

fins demà!
Enric

En/na ester c ha escrit: