[energiadecreixent] propera assemblea

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Oct 10 10:13:13 CEST 2007

Hola!!doncs ens veiem avui a l'assemblea. Jo no sé on pot estar
aquesta paella, però igual l'enric té alguna idea!Per altra banda, si
en teniu ocasió abans de la reunió, mireu la pàgina del BMP,Barcelona
Meeting Point..no té desperdici:
http://www.bmpsa.com/cat/home.php. Penso que ens podem coordinar amb V
de vivienda i plataformes de defensa del territori i liar alguna
aquells dies, la Chacón hi serà present en alguns actes, com per
exemple el "Sopar dels Líders"al qual només es pot assistir amb
rigurosa invitació;). En parlem doncs,si us sembla o dieu què us
sembla si no veniu a la reunió. la fira és del 6 a l'11 d'Octubre.

petons!

Laia