[energiadecreixent] OCTAVETA MANI

sikieresmescribes sikieresmescribesagmail.com
Div Nov 30 20:19:12 CET 2007

Jo diria que jo parlo encara menys que tu...

El cas es que estic totalment dacord. Crec que el problema del
decreixement/creixement no es sota cap punt de vista local, i molt
menys solucionable localment.... localment com a mol es poden fer
"parches". Per això, relacionar-lo per poc que sigui, amb cualsevol
idea politica, mes o menys local, mes o menys encertada, mes o menys
justa, te poc sentit, i cre que es contraproduent.
Crec que els temes tan importants com aquest deurien clarament
difereciar-se de res que tingi a veure amb la politica, es mes,... ni
tan sols te res a veure amb el problema de l'ave ni res de tot
això,... relacionar-ho nomes pot portar identificacions irreals i per
tant sota la "malentesa general" (tambe dit "sentit comú") es
contraproduent. Si be es poden guanyar "amics" localment, això no
deixa de ser politica,... i els amics locals que s'uneixina un grup
per ideals politics no solen ser els "amics" que interesen, i aquest
es el cas.
Obviament, jo no soc ningú aqui, doncs no participo,... pero aqui
deixo el meu consell en algo que crec que es important, doncs crec
profundament en el problema "real" que toqueu/em.

PD: Personalment no estic gens d'acord amb idees nacionalistes de cap
tipus (ni catalanes ni españoles, ni australianes).