[energiadecreixent] El llibre d'en Latouche

Oriol Leira oriolleira en menta.net
Mie Mayo 2 20:12:29 CEST 2007

Bones Xavi,
sóc l'Oriol d'IIllacrua, i et voldria comentar que el llibre d'en Latouche el trobaràs traduït a l'editorial Icària, i que si tens problemes per adquirir-lo, et pots posar en contacte directament amb l'editorial.
També vull aprofitar per comentar-te que en els dos darrers números d'Illacrua hem publicat un article d'en Latouche sobre el transport i una entrevista força extensa.
Una abraçada.
l'Oriol
  ----- Original Message -----
  From: Xavier Perarnau
  To: Xarxa pel decreixement
  Sent: Monday, February 12, 2007 11:49 AM
  Subject: Re: [energiadecreixent] El llibre d'en Latouche

  Sergi
  Tractant-se d'un llibre d'importació em sembla que el que t'han dit no està gaire llunyu de la realitat. Pots provar a LAIE o LA CENTRAL

  El 12/02/07, Marmot Excitat Numeruu <marmotsola en hotmail.com> ha escrit:

    Bones!

    sóc en Sergi un del Grup de Defensa del Ter que apareixem de tant en tant
    (com el Ter mateix, que va xupat). Per terres osonenques estem organitzant
    unes xerrades sobre el Decreixement de cara a finals d'abril. De moment som
    tres entitats impulsores. Quan ho tinguem una mica més lligat us enviarem la
    programació. En principi seran tres xerrades en dies diferents i
    acompanyades d'un exemple pràctic que ja funcioni i que treballi en la línia
    del model del decreixement.

    Per cert, tinc el mono del decreixement i volia llegir el llibre d'en
    LAtouche:
    -Serge Latouche, "Survivre au développement. De la décolonisation de
    l'imaginaire économique à la construction d'une société alternative",
    Editions Mille et une nuits, Paris, 2004

    Però a totes les llibreries amb qui he parlat (Catalonia, La casa del
    llibre..) l'han d'importar i val una pasta, a part que potser triguen 5 o 6
    setmanes. Sabeu si el podria trobar en alguna llibreria o distribuidora de
    la kapital?

    Sap greu no poder seguir-vos més d'aprop ajudant amb les jornades però m'és
    completament insostenible!

    Sergi

  Xavier Perarnau