[energiadecreixent] EL PROPOSTARI

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Mar Mar 13 16:39:23 CET 2007

Crec que el tema del decreixement, per urgencia i per efectivitat, necesita
una empenta personal que va mes enlla del que cadascu pugui aportar de
manera voluntaria i del seu temps lliure.
Aixi doncs, jo estaria d'acord de crear aquesta figura remunerada que
coordines i treballes per difondre el decreixement i crear materials.
Crec que l'Arnau seria un perfecte candidat per ocupar aquesta plaça, i tot
i que 3000 euros no son molts, caldria saber d'on els treurem (projecte "Si
la bossa sona ?", "quotes socials" ?, prostitucio del Arnau ?).

Alex

Seria bo concretar un dia de reunio per parlar d'aixo, del futur i de les
jornades.

On 3/12/07, facililloamoviments.net <facililloamoviments.net> wrote:

> (Molt bó el text d'Osona!)
>
> una proposta per seguir amb el decreixement...
>
> El PROPOSTARI es, per començar, un mal nom. Sería més comprensible parlar
> del PROGRAMA DEL DECREIXEMENT, però els partits polítics han degradat tant
> tot el que toquen, que avui en dia parlar de programa polític no inspira a
> ningú, més aviat desperta desconfiances. Així i tot, i malgrat tots els
> perills en que han derivat els "programes" -dogmatisme, abstracció,
> delegació electoralista, desconexió de la realitat- segueix sent necessari
> [...]

La unica solucion a los problemas ambientales, energeticos y sociales es
decrecer.
www.decreixement.net
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945