[energiadecreixent] Hem començat!!

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Jue Mar 8 08:08:06 CET 2007

Jo diria que no es moment de adormir-se , per que penso que el relax ,
la tranquil·litat i paciència , en cap cas poden ser actituds dolentes o
improductives

Per una altra banda dir-vos , que desconfio molt d'els personatges
populars. Per que crec , que si el sistema o poder invisible els ha
permès assolir aquesta popularitat , deu ser per que no se sent atacat
directament  per ells

Ànim

En/na enric ha escrit: