[energiadecreixent] un apunt

enric enric en moviments.net
Mie Ene 24 11:25:55 CET 2007

Hola!!

Si escollim opció de fer-ho amb traducció simultanea, apareixen varies
opcions, estic fent diversos contactes per a que a la reunió de dilluns
podem escollir.

En aquest cas també seria partidari de fer les dues xerrades divendres a
la tarda en una jornada més llarga.

estic consultant varies opcions, (públiques i socials)
per a que el dilluns tinguem un grapat d'opcions a escollir.

salut,
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: