[energiadecreixent] Reserves per sopar div. i per dormir

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Mie Feb 28 12:22:38 CET 2007

Aquesta recreació del Brindem... , encara que penso assistir - al sopar
, mes que a la xarrada , per que penso que aquesta es centra , en
divulgar un problema col·lateral , no el principal , afavorint d'aquesta
manera , la dispersió o divisió , de criteris i plantejaments - no em
poc deixar de semblar una prova mes , de que en el fons , no deixem de
crear noves necessitats

Ànim

En/na enric ha escrit: