[energiadecreixent] banner

enric enric en moviments.net
Mie Feb 21 22:56:13 CET 2007

Ep!

El Dani ho ha proposat i no ha estat l'únic, que s'anima a fer un banner
de les jornades, mantenint el disseny dels altres materials, i que
enllaci a decreixement.net??

Segur que en unes quantes webs, tindrà sortida!

salut!
enric

En/na danielacrisisenergetica.org ha escrit:
> Us vull demanar un favor. M'agradaria posar un banner a Crisis Energética per fer propaganda de les jornades,

però aquests dies vaig molt liat, i a més tinc por de fer una desgràcia
gràfica...

> Si el dissenyador volguès fer un banner estàtic d'uns 376 x 103 pixels, em comprometo a possar-lo

i que enllaci amb la web de decreixement. Només demanar que  es vegi
clar que són unes jornades i la data i el lloc (Barcelona).