[energiadecreixent] qui som?

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Mie Feb 21 21:37:56 CET 2007

La part de descripcio em sembla perfecte, despres les entitats a incloure ja
no m'hi fico.

Alex

On 2/21/07, enric <enricamoviments.net> wrote:

> Deia L'Arnau
>
> Així que jo proposo aquest text, totalment discutible:
>
> "Som gent provinent del moviments socials, esdevinguts objectors del
> creixement per saturació i per observació. Posar en comú les dades
> disponibles i la nostra experiència en diferents àmbits ens ha convençut
> de la necessitat de discutir l'indiscutible: el creixement, el progrés,
> l'industrialisme i el desenvolupament sostenible. Venim de grups com
> Edpac, AEREN, l'Observatori de la crisis Energètica, la Vall de Can
> Masdeu, Illacrua. EStàs convidada a aquest espai de debat"

> [...]

Yo, coleccionista de chapas :)
Si me traes chapas te estare agradecido !
http://www.coleccionistadechapas.com
http://afinsapress.com/revistas/PDF/coleccionismo65.pdf
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se baja en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945