[energiadecreixent] qui som?

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mie Feb 21 20:48:44 CET 2007

Bueno, jo no faré difusió fins que no hi hagi el link del desplegable...
però em pregunto si es la millor manera. Es millor posar un link o posar
un attachment? que funciona millor? (suposo que ja està be com s'ha
pensat...)

En quant a "qui organitza", és un tema que no podem ignorar. Ens agradi o
no, saber qui hi ha darrera d'una iniciativa pot tenir alguna importància
per alguna gent. Així que jo proposo aquest text, totalment discutible:

"Som gent provinent del moviments socials, esdevinguts objectors del
creixement per saturació i per observació. Posar en comú les dades
disponibles i la nostra experiència en diferents àmbits ens ha convençut
de la necessitat de discutir l'indiscutible: el creixement, el progrés,
l'industrialisme i el desenvolupament sostenible. Venim de grups com
Edpac, AEREN, l'Observatori de la crisis Energètica, la Vall de Can
Masdeu, Illacrua. EStàs convidada a aquest espai de debat"

arnau