[energiadecreixent] NO TANQUEU el tríptic encara!

enric enric en moviments.net
Mar Feb 13 01:15:17 CET 2007

Sobre el tema dels logos---

> Per altra banda, al cartell (al tríptic no cal, ja s'han mencionat els
> problemes d'espai) posaría els logos dels col.lectius que han estat
> impulsant les Jornades i que ho vulguin. Encara que no sigui en un gran
> tamany. Com a mínim Edpac (està a la seva web) Can Masdeu i l'Observatori
> de la Crisis Energètica. Dit sigui de pas, potser també m'ajudaria a que
> la gent de Can Masdeu es fes més seves les Jornades, ja sabeu, els símbols
> creen pertanyença i aquestes coses sempre fan il.lusió...

L'observatori encara esta en procés de creació i no posaria res d'ell,
públicament, fins que no es presenti en societat....
(A part que no hi ha logo consensuat, etc,...)
De nosaltres si haguessis de posar algú hauria de ser l'infoespai, però
a diferència teva, no ho trobo necessari.

De fet, el tema de definir quins "col·lectius" han estat impulsant les
jornades es una mica delicat quan estem treballant en xarxa, sense un
llistat "oficial" de col·lectius adherits i en la majoria dels casos són
persones concretes les que donen la cara, per la motivació personal més
que res.

En resum, si voleu que surti can masdeu, ho trobo adient, perquè la
major part de les jornades es fan a casa vostra, i amb la vostra
hospitalitat, etc...
Però no penso que sigui necessari extendre-ho a realitzar un llistat
d'entitats impulsores, que sempre ens deixarem algú.

Així doncs, en el cartell, a l'apartat de 10 i 11 de març hi podem posar
"amb el suport de can masdeu", amb logo i web inclosa...

Pel que fa a Edpac, em sembla bé el que deia el Manuel que hi havia una
cita que era autoria d'edpac i falta posar el nom, (en concret la que
inicia com "la crisi energética i ecològica....)

salut!
enric