[energiadecreixent] Fwd: Video Camp de golf - Màx. difusió -

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Jue Feb 8 11:26:06 CET 2007

I tan que es seriós , però el vídeo a youtubu no hi es , diuen que :
This video has been removed due to terms of use violation.
Per que no el passeu en un altre format , per poder fer una penjada massiva

Ànim

En/na Stefano Puddu ha escrit: