[energiadecreixent] Propera reunió 13-F i aula magna ub dimecres

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mie Feb 7 19:26:41 CET 2007

Estic d'acord amb tot, em sembla ben enfocat.

De totes maneres, potser per la gent que a les 18:30 li sembla massa
d'hora... com queda lo de la introducció? Potser en el cartell també es
podría posar qui la fa, no? Parlavem de l'Arcadi Oliveres, però l'Estefano
s'oferia per fer-la, i a mi em sembla bé, ja que son ells els que s'han
currat que vingui.

Stefano, si a tu et sembla bé el que diu l'Enric.. ¿podries fer una versió
cartell del que hem parlat centrada en la xerrada del Latouche, posant en
segón pla lo del divendres i lo del cap de setmana, i afegint a la gent de
la fundació solidaritat a la firma?

Enric, tu li pots enviar al Stefano el logo d'aquesta gent?

Per qui no ho sapiga, finalment será l'Stefano qui fará el tríptic. Però
per raons de temps potser no podem tancar-ho fins la reunió, així que si
tot va bé tindriem els materials ja impresos més o menys el 15 de febrer,
justet però suficient.

Ah! i l'Estefano té "impresora" per fer-ho en color ¿quantes copies fem?
1000, 2000? (hem quedat que nosaltres podem posar algo per la tinta, però
no olvidem que de moment no tenim ni un duro!)

arnau