[energiadecreixent] FIRA NATURA a Lleida

enric enricamoviments.net
Dis Des 29 21:29:32 CET 2007

Hola a tothom,

Quan vaig ser a Lleida, vaig comentar amb gent d'ipcena la proposta que
hi hagués una xerrada sobre
decreixement a la fira natura que fan a Lleida i que és del 29 de febrer
al 2 de març.

Donat que uns quants serem a la Marxa i que aquesta passa per Lleida 5
dies després que es la fira, vam comentar que era una bona oportunitat
de difondre-ho previament a través de la xerrada sobre decreixement.

Per això, ho aporto com a tema per la propera assemblea del 9 de gener,
i així li poguem respondre. També hi ha l'opció de parada com comenten a
sota, tot i que per això caldria més gent i hauríem de veure si es pot
assumir.

No he estat mai a la Fira Natura, imagino que deu ser més petita que
Ecoviure, però el que està clar és que Ipcena <http://www.ipcena.org>
com organitzador és una millor garantia que a Manresa, doncs és
l'entitat que està darrera de moltes de les lluites en defensa del
territori de les terres de ponent.

A sota el seu missatge,
salut!
enric