[energiadecreixent] 1a conferencia internacional sobre el decreixement

enric enricamoviments.net
Dma Des 11 17:29:09 CET 2007

Hola Anna,

El que organitzem nosaltres sempre és obert, ara ,aquesta com que no
l'organitzem i la web no diu encara res de les inscripcions no sé quina
limitació hi haurà. A vegades les limitacions poden ser d'aforament o
econòmiques però no crec  que es demani pertinença a alguna entitat.
Suposo que més endavant posaran la informació d'inscripció i si hi vols
anar, perfecte...

Els qui hi aneu, crec que l'única condició que cal posar, és que ens ho
expliqueu a la tornada!

salutacions,
enric

En/na Anna Narciso Dublanc ha escrit: