[energiadecreixent] cerquen foto d'en Latouche

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Lun Abr 23 21:25:32 CEST 2007

Hola a totas!

Ens han enviat un correu a infoadecreixement.net demanant-nos una foto d'en
Serge Latouche per una revista que es distribueix als vols d'Ibèria... vet
aquí quina paradoxa. De totes formes és per un article en el que es parlarà
sobre el decreixement...

us enganxo el que ens demanen:

-----
Benvolgudes companyes:

Soc la periodista ambiental Txell Centeno i us prego que em confirmeu si em
podeu aconseguir urgentment una foto de l'economista Serge Latouche, doncs
vaig assistir a la seva conferència a la UB fa unes setmanes i he redactat
un article per al diari Iberia Universal, però les fotos que jo vaig fer
surt amb el professor Martínez-Alier i el cap de la secció i les maketadores
en volen una d'ell sol.

Us prego que m'indiqueu com la puc aconsegir o si me la passeu vosaltres,
citant lògicament l'autora/ors de la foto.

Us adjunto un PDF de l'últim article que he publicat en aquest diari, que es
reparteix de forma gratuÑita en els vols d'Ibèria, i dóna prioritat a temes
ambientals.

Crec que és un mitjà important on divulgar el decreixement en el qual molts
hi creiem i promulguem.

Gràcies i salut, Txell (686 286 282)

------

Algú té imatges o pot cedir fotografies?

Salut!

edu