[energiadecreixent] [Fwd: Reflexions decreixents]

Robert pallaresa2003 en yahoo.es
Dom Abr 15 00:37:26 CEST 2007

Hola gent

Només volia saludar-vos a tots i totes. Com l'Stefano, fa dies que segueixo
la moguda, però de moment no puc llegir tots els mails, per falta de temps.

Aquest, de l'Stefano, l'he llegit tot i m'ha semblat molt coherent i
assenyat, així que aprofito per dir-ho, però amb l'objectiu principal de
saludar en general.

Molt ben trobat ! Ànim !

Decreixement !

Per cert jo sóc a la Vall Fosca, territori de la Catalunya profunda, que
vaja... fatal...

Hi estem en lluita per aportar idees millors que les que ara hi han....

Si algú de vosaltres vol col.laborar amb nosaltres, en aquest tema local,
sóm uns quants aquí que ens agradaria organitzar-nos amb més gent per "fotre
una mica de canya concienciativa"...

Ei, us vaig seguint, i molt bé !!!

Rt