[energiadecreixent] un contactillo més x la campanya dels 80$

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Jue Jun 1 15:50:07 CEST 2006

Hola!

Sento ser tant breu últimament i estar tant desaparegut. A la universitat he
contactat amb una noia que fa periodisme i que li interessa el tema. Li
agradaria ficar-se a treballar amb el tema dels dossiers de premsa i la
campanya dels 80$. A més, el nòvio de la seva mare, és geòleg i diria que
coneix el tema del peak oil... Anem fent contactillos!

Ens veiem aquesta tarda a la conferència (jo m'he apuntat però no m'han
respost... si no em deixen entrar demano pel Dani o en Marzo... "yo conozco
al Marzo!" :P)

Apa, fins després

Edu

--