[energiadecreixent] Fwd: planning campanya decreixement

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Mie Dic 6 12:48:52 CET 2006

Hola a tots,

m'he tornat a llegir el que s'ha anat dient i estic redactant un petit
document on s'inclou un possible planejament per a la campanya.

De totes formes, crec que les jornades d'autoaprenentatge i formació les
podriem fer abans del març. Potser un mes abans de l'arribada de Serge
Latouche... jo penso que ara per ara és possible fer-ho. D'aquesta manera
ens dona temps d'articular accions i propostes actives de cara a l'arribada
de Latouche a Catalunya i de pair la idea. No se... què en dieu?

D'aquí una estona us envio el document que he estat fent i si voleu el
discutim.

Una abraçada!

Edu

--