[Energiadecreixent] I tant que això va akí!!!!

enric enric en moviments.net
Sab Abr 22 16:36:44 CEST 2006

Hola a tothom,

Hermann, he fet això que m'has dit afegint reply-to explicit a mailman,
però crec que tampoc ho acaba de solucionar sol.  El més important és
que tothom penso quan escriu si ha de dirigir el seu missatge a una
persona concreta o a tota la llista, si és el segon s'ha d'escriure a
energiadecreixentamoviments.net
Sempre que hi ha una opció per defecte, perjudica la segona si no ens hi
fixem així que lo important és estar-ne pendent.

Per cert, aprofito per comentar que em muntat la taula informativa sobre
l'energia a la fira de la terra; si algú ens busca estem, molt aprop de
l'escenari al camí central del psg lluis companys., cantó parc de la
ciutadella, a la nostra esquerra hi ha la cooperativa germinal i al
front la taula de l'organització...

salut i difusió,
enric