[Educaciolliure] per què seguim lluitant?

montse casanova mcasan36 a gmail.com
dll oct 20 08:15:29 UTC 2014

Hola amics/gues
Volia enviar- vos un missatge perdut com si fos una ampolla, per si el
voleu difondre, per si serveix algú:

Treballo de fa molts anys a secundària. Tinc fantàstics companys i
companyes que s'esforcen cada dia per ajudar els nois i noies i les seves
famílies en aquest moment de la vida tan interessant i complicat. Jo
personalment faig tot el que puc per incloure el respecte en el meu dia a
dia professional. Però

si algú es pregunta per què l'educació lliure

si algú es pregunta si val la pensa seguir lluitant

 si té sentit una plataforma conjunta

us dic des de la primera fila del front: no ens deixeu sols, als infants i
als pares i als professionals

encara hi ha tant de patiment,

encara hi ha tantes pràctiques violentes

tanta poca humanitat en les relacions...

Us podria posar exemples que....Crec que no cal.

Només us animo a seguir caminant poc a poc però sense parar

que els que estem a dins del sistema estem més receptius del que sembla

que la societat canvia més del que sembla

i la llibertat, el respecte, la pau, la mirada amorosa fan tanta falta!

Moltes gràcies per aquest camí compartit

Montse Casanova

directora d'Amatista i mare