[Educaciolliure] El Cuidado del Alma Infantil

Xavi Rguez coratgeagmail.com
Dil Feb 2 12:04:44 CET 2009

Hola a tothom!
Tan sols duc un any a la llista i fins ara no he escrit cap missatge.
Però em sembla que és per aquestes dates que l'any passat feiem anys?
Pot ser. Serien cinc oi?
Res més una abraçada i felicitats a tots plegats.
Gràcies Xell.