[Educaciolliure] Borreu-me de la llista, sisplau

lobo yuri lobo9y_l en hotmail.com
Sab Sep 2 16:07:12 CEST 2006

Hola companys:
Voldria treure'm la suscripció a la vostra llista de correu degut a la
saturació del correu per part de les diferents llistes de correu a les que
estic apuntat, en part per culpa meva degut a la manca de temps que tinc per
llegir-ho tot. Igualment us felicito pel projecte i espero que us vgi mot
bé, encara que sigui informant-me del que feu per altra banda. Vaig intentar
trere'm la suscripció jo mateix per internet per no molter-vos, pero sembla
ser que no em deixen. Així que si us plau, feu-lo vosaltres.
Moltes gràcies.