[Educaciolliure] PROJECTE ED. LLIURE A QUITO (ECUADOR)

Sonia Son Somnia somnia7 en hotmail.com
Mar Oct 24 20:49:49 CEST 2006

Podrieu contactar amb la ONG Educació sense fronteres
(www.educacionsinfronteras.org), tot i que em sembla que no subvecionen
altres projectes que no siguin els seus. Pero potser podrien orientar-vos de
com conseguir subvencions en aquest camps.

Fins aviat i sort,
So