[Ecoseny.Actualitat] Declaració de la renda

fylfot hopi fylfothopi a gmail.com
div maig 29 14:49:37 CEST 2015

Bones un any més!

Em dic Martí i sóc de Manresa. Treballo mitja jornada a una gestoria i
m'ofereixo per portar temes d'administració, fiscalitat i gestió a
empreses, autònoms i particulars, ja que ho puc fer fàcilment.

M'ofereixo per fer-vos la *declaració de la renda *a un preu econòmic! *(No
cal que us desplaceu fins a Manresa, només us demanaré algunes dades que em
permetin fer-la telemàticament)*

Per *intercambi *cadascú que em faci la proposta que cregui adient ja sigui
a nivell material, de serveis o parlem de* moneda social* ;)

Per qualsevol dubte podeu contactar amb mi mitjançant:

*mail:* fylfothopi a gmail.com
*tel: *618.869.444

Una abraçada!