[Ecoseny.Actualitat] Masia per viure i compartir

Núria Virgili morena a tinet.org
dic ago 21 12:53:20 CEST 2013

Hola,

Estem buscant un lloc per viure, una masia al mig del bosc.
Volem compartir, formar una comunitat / ecoaldea.

Aquestes el nostre somni des de les paraules de la nostra filla.

Hola,

em dic Paula, tinc 7 anys i visc amb els meus pares, Jordi (42 anys) i
Núria (34).

Vull viure sempre en un lloc semblant a una casa de colònies, amb força
nens.

M'agradaria viure en un bosc lo màxim verge possible, a la vora d'un riu
amb flors, rodejada d'animals i hort.

En comunitat, com una tribu, on tots ens ajudem.

Paula

Moltes gràcies per tot,
Jordi, Núria i Paula