[Ecoseny.Actualitat] viure a Sant Pere de Vilamajor

Angels Vendrell angelsvendrell a yahoo.es
dic ago 7 17:42:46 CEST 2013

Hola a tots, una amiga m'ha passat aquest demanda

Hola, Llogo un parell habitacions a una casa al camp a Sant Pere
de Vilamajor. Es una casa d'uns 100 mts. La casa està envoltada de camps
i te un bosc al costat, te molt de terreny per fer hort, tinc un hortet
i 4 gallines.
Bé, m'agradaria una persona que no fumi i tranquila. El
preu per habitació i compartir tota la casa i l'espai es de 200
euros/mes. (a part despeses) Ara mateix només hi visc jo.
Em podeu
contactar al 658077914 - Mari
Fins aviat
Mari