[Ecoseny.Actualitat] Xerrada: "Dret a morir dignament, i l'eutanàsia" - Joan Parés

Pere Ardevol equipmizar a moviments.net
dis jun 1 15:28:37 CEST 2013

Equip Mizar de divulgadors celebra i us ofereix, en el dia del 5
aniversari dels nostres inicis com a divulgadors del nou temps, una
conferència magnífica, sobre el dret a morir dignament, la cultura del
saber morir, i alhora és un homenatge i reconeixement al gran LLUÍS
MARIA XIRINACS. S'expliquen moltes coses d'ell, molt interessants i
inèdites, de la veu de qui era metge de capçalera i ben proper al
Xirinacs, DR JOAN PARÉS.

VERSIÓ AUDIO I VÍDEO.

VERSIÓ AUDIO:
http://www.ivoox.com/xerrada-dret-a-morir-dignament-i-l-eutanasia-audios-mp3_rf_2094040_1.html
[1]

VERSIÓ VÍDEO:

_clica a la imatge per accedir al vídeo... _

[2]

XERRADA: "DRET A MORIR DIGNAMENT, I L'EUTANÀSIA" - JOAN PARÉS

http://vimeo.com/67450172 [3]

ABOUT THIS VIDEO
 "11 abril de 2013 a
Aurea Social, Barcelona Crònica de la xerrada a:
http://www.aureasocial.org/ca/2013/04/17/el-dret-a-morir-dignament-i-leutanasia/
[4] Joan Parés és metge, i membre de la Fundació Randa-Xirinacs. Va ser
el metge de capçalera de Lluís Maria Xirinacs, en els darrers anys de la
seva vida. En aquesta conferència, parla de la cultura de la mort, del
dret a morir dignament, i de les seves experiències amb Xirinacs. Molt
interessant conferència!"

Dedicat especialment a Josep L., Montse G.
i Robert P., qui em van inspirar a fer la meva bojeria de deixar enrera
les coses que eren fútils i no m'agradaven, per fer algo amb sentit i
transformador. Gràcies amics.
Els inicis, van ser a la muntanya sagrada
de Montserrat, l´1 de juny de 2008.

I el nostre reconeixement al qui
considerem un autèntic heroi de la terra. Un renunciant i home de
servei.
 Gràcies sr Xirinacs.

--
Pere Ardevol