[Ecoseny.Actualitat] llogo 2 habitacions a casa al camp, a Sant Pere Vilamajor

Mari E. Navarro mencarnavarro a hotmail.com
dic maig 22 16:48:36 CEST 2013

Hola,  llogo 2 habitacions a una casa al camp a Sant Pere de Vilamajor. Es una casa d'uns 100 mts. La casa està envoltada de camps i te un bosc al costat, te molt de terreny per fer hort, jo he fet un hortet, i ara estic acabant el galliner (amb ajud).Bé, m'agradaria una persona que no fumi.El preu per les dues habitacions son de 375 euros/mes.Ara mateix només hi visc jo.
Em podeu contactar al 658077914 - Mari
Fins aviatMari