[Ecoseny.Actualitat] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Pere Ardevol buckipetrus a gmail.com
dic maig 1 18:44:33 CEST 2013

[image: http://intercanvis.net]
 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

   - 1. Darreres Publicacions
(articles)<http://intercanvis.net/#Darreres_Publicacions_articles_>
   - 2. Propers esdeveniments<http://intercanvis.net/#Propers_esdeveniments>
   - 3. Nous ítems per intercanviar del darrer
mes<http://intercanvis.net/#Nous_tems_per_intercanviar_del_darrer_mes>
      - 3.1. Demandes <http://intercanvis.net/#Demandes>
      - 3.2. Ofertes <http://intercanvis.net/#Ofertes>
   - 4. Intercanvi de
Coneixements<http://intercanvis.net/#Intercanvi_de_Coneixements>
   - 5. Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades
   el darrer mes<http://intercanvis.net/#Noves_persones_participants_a_les_xarxes_d_intercanvi_registrades_el_darrer_mes>
   - 6. Enllaços <http://intercanvis.net/#Enlla_os>
   - 7. Com apuntar-se al
butlletí<http://intercanvis.net/#Com_apuntar-se_al_butllet_>
   - 8. Qui som <http://intercanvis.net/#Qui_som>

 1. Darreres Publicacions (articles)

  1er mercat d'intercanvi de nou
barris<http://intercanvis.net/article91-1er-mercat-d-intercanvi-de-nou-barris>
Autor:
núria - Publicat el: 20:13h - (7 Lectures)
   [image: Novetats]
<http://intercanvis.net/article91-1er-mercat-d-intercanvi-de-nou-barris>

Ens complau convidar-vos al naixement del 1er Mercat d'intercanvi de Nou
Barris el proper diumenge 5 de maig al Parc de la Guineueta en el marc de
la Cultura va de Festa.

Aquest projecte és fruit de la inquietud de moltes persones i col·lectius
del barri que, davant la situació econòmica, social i política actual,
volem canviar les coses des de l’acció local perquè creiem que hi ha altres
formes d'organització més properes, solidàries i justes.

Amb aquesta voluntat, engeguem el Mercat d'Intercanvi de Nou Barris. Un
mercat itinerant, periòdic, de béns i serveis, sense diners, on també hi
trobaràs informació sobre totes les iniciatives d'economia solidaria del
districte.

En aquest 1er Mercat d'Intercanvi de Nou Barris, volem donar a conèixer el
projecte i convidar-vos a la participació.

Les activitats que tenim programades són:
- 10h: Muntatge i decoració.
- 11h a 14h: Mercat.
- 13h: Mateolika en viu.
- 14h: Dinar de Traje.
- 15h: Tertúlia i valoracions.

Amb l’animació de Sonríe por Narices. Tot plegat, un matí amb música i
actuacions que acabarem amb un dinar de Traje!

Si vols muntar parada, porta allò que vulguis intercanviar: objectes,
menjar, coneixements, serveis, idees... nosaltres posem taules i cadires.
Recorda que, havent acabat el Mercat, cal recollir i endur-se a casa tot
allò que no s’hagi intercanviat.

També tindrem un espai on deixar la informació dels col·lectius i les
xarxes socials del barri que ja treballen en temes d’economia alternativa i
solidària.
Tanmateix comptarem amb el Xiki Mercat, un espai d'intercanvi per nens i
nenes; i amb un Espai Jove d’intercanvi.

Esperem que us engresqui el projecte i us demanem que en feu difusió
(adjunt us fem arribar el cartell).

Ens veiem, doncs el proper Diumenge 5 de maig, a La Cultura va de Festa.
[image: Image]
     <http://intercanvis.net/article91&show_comzone=y#comments>
  Fira d'Intercanvis a Can Fulló
2013<http://intercanvis.net/article90-Fira-d-Intercanvis-a-Can-Fullo-2013>
Autor:
Xavi en nom del Pablo de la XIC de Castelldefels - Publicat el: Dg 28/04/13
22:30h - (54 Lectures)
   [image: Formació]
<http://intercanvis.net/article90-Fira-d-Intercanvis-a-Can-Fullo-2013>

Els dies 18 i 19 de Maig de 2013 celebrarem a Can Fulló, una Masia propera
a Mataró, una trobada de tota la gent que es dedica a intercanviar
coneixements o coses. Li diem **Fira Anual de Tallers d´intercanvi** i ho
portem fent més de 10 anys. Sempre és molt especial perquè ens permet
prendre contacte amb altres persones que també volen compartir el que saben
i es crea un clima molt agradable, relaxat i alhora d'aprenentatge.

És una trobada en el qual festegem el fet d'intercanviar, valorem a les
persones pel que són i ens oblidem dels diners.
 Tallers

Durant tot el Dissabte i el matí del Diumenge farem Tallers. Quins?. Els
que la gent proposa. Farem un programa amb totes les propostes, i després
cada persona tria el Taller que més li ve de gust fer en aquest moment.

Si vols participar, ja sigui els 2 dies o només el dissabte, diga'm quin
Taller pots ensenyar d'una hora i mitja de durada aproximadament i t'anirem
enviant les propostes que sorgeixin fins a tenir el Programa definitiu de
la Fira.
 Logística

El cost de l'estada a la Masia de Can Fulló és de 20 euros si et quedes a
dormir el Dissabte, però si tens problemes econòmics, parlem.

Per dormir tindrem matalassos en el sòl. S´ha de portar sac de dormir.

Durant els 2 dies es posarà una taula permanent en el jardí perquè la gent
pugui agafar i deixar objectes que ja no necessita.

Menjar: Diumenge farem una paella per a tots. Cal portar-se menjar i sopar
del Dissabte.

 Com apuntar-se

Escriu al correu-e xarxacastell en gmail.com , o truca al Telèfon:
*655016125*(Pablo)
 Com arribar

Veure Mapa de Can Fulló.
http://maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&ll=41.564537,2.375364&spn=0.018945,0.035276&z=15&msid=204435640153024656635.0004a1c3edaa50e6e1c81
[image: Image]

Salutacions
Pablo

P.d: Podeu veure fotos i videos de l'any passat a:
http://intercanvis.net/CanFullo#Fotos
http://intercanvis.net/CanFullo#Videos
     <http://intercanvis.net/article90&show_comzone=y#comments>

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php
2. Propers esdeveniments

   1)  Dg 30/12/12 10:00h
 fira de l'intercamvi a platja d'aro girona
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=422> 2)  Dg
05/05/13 11:00h
 XIII Mercat d'intercanvi de Poble Sec
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=439> 3)  Dg
05/05/13 11:00h
 1er Mercat d'Intercanvi de Nou Barris
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=464> 4)  Dv
10/05/13
 Encuentro Monedas Sociales y Complementarias 2013 en Sevilla
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=390> 5)  Dg
12/05/13 10:00h
 TROCANDREU
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=462> 6)  Ds
18/05/13
 Can Fulló 2013 (anoteu a les agendes! :-)
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=376> 7)  Ds
18/05/13 10:00h
 5è Mercat d'Intercanvi de Terrassa
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=469> 8)  Ds
25/05/13 11:00h
 10è mercat d'intercanvi de Collblanc - la Torrassa
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=468> 9)  Ds
08/06/13 10:30h
 15a Trocamarina (BCN)
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=433> 10)  Ds
08/06/13 17:00h
 FESTA DE LA CONVIVENCIA
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=467> 11)  Ds
15/06/13 11:00h
 Xè ANIVERSARI DE XAINGRA. 41è Mercat d'Intercanvi de Gràcia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=431> 12)  Ds
22/06/13 10:30h
 8a Trocaeulàlia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=442> 13)  Dg
30/06/13 10:00h
 18è Mercat d'intercanvi de Sants
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=447> 14)  Dg
08/09/13 10:00h
 19è Mercat d'intercanvi de Sants
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=448> 15)  Ds
14/09/13 10:30h
 16a Trocamarina (BCN)
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=434> 16)  Ds
28/09/13 10:30h
 9a Trocaeulàlia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=443> 17)  Ds
09/11/13
 20è aniversari xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=457> 18)  Dg
10/11/13 10:00h
 20è Mercat d'intercanvi de Sants
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=449> 19)  Ds
16/11/13
 8na JORNADES DE SALUT INTEGRAL
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=466> 20)  Ds
30/11/13 10:30h
 10a Trocaeulàlia
<http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=444>

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php
3. Nous ítems per intercanviar del darrer mes

La columna "*Coms*" de les taules de sota fa referència als comentaris
afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana
o ofereix...
3.1. Demandes

 Ítems trobats: 61
Què demano<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_25_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_25_asc>
Descripció<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_26_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_26_asc>Persona
que ho demana<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_28_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_28_asc>Mercat
d'Intercanvi més
proper<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_92_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode1=f_92_asc>Última
modificació<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode1=lastModif_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode1=lastModif_asc>
Comsbanc de fusta o de forja tipus rustic o baül de vimet o
fusta<http://intercanvis.net/item8752?resume=70&itemId=8752&show=view>banc
de fusta o de forja tipus rustic no cal que sigui com el de la foto també
busco baül de vimet o fuste grandet FridaBarcelona ciutat - Gràcia30/04/130Una
prestatgeria metàl·lica tipus
mecano<http://intercanvis.net/item8775?resume=70&itemId=8775&show=view>D'aquestes
que es munten amb cargols i rosques. No cal que sigui molt i molt
resistent. És per posar menjar a un grup de consumgonibBarcelona ciutat -
Gràcia30/04/130llençols<http://intercanvis.net/item8774?resume=70&itemId=8774&show=view>busco
llençols per a llit individualclau_ce30/04/130Algu que em pengi uns
quadres<http://intercanvis.net/item8772?resume=70&itemId=8772&show=view>Alguna
persona que em pengi uns quadres a la paret.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia
29/04/130Algu que m'instal.li 2 lampares, tipus aplique, al
sostre<http://intercanvis.net/item8769?resume=70&itemId=8769&show=view>Alguna
persona que em pugui instal.lar dues lampares, tipus aplique, de sostre.
PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130MOLTES
COSETES/LLISTA<http://intercanvis.net/item8745?resume=70&itemId=8745&show=view>Hola!
Penge ac'i diverses coses que estic buscant. Per als canvis estic a
mireieta2002 en hotmail.com -rellotge de mà de dona en funcionament -estora
exterior per a l'entrada de casa -màquina de...paiportina26/04/131REGALS
DIVERSOS-OBJECTES
NOUS<http://intercanvis.net/item8743?resume=70&itemId=8743&show=view>Haig
de fer uns regals i busque coses noves: -per a una nena de 4 anys -per a
una dona de 60 paiportina26/04/130PARASOL DE
JARDI<http://intercanvis.net/item8742?resume=70&itemId=8742&show=view>Ha
de ser prou gran. Estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130LLAVORS
O ARBRES FRUITERS EXOTICS
(petits)<http://intercanvis.net/item8741?resume=70&itemId=8741&show=view>Hola,
busque les llavors plantes de fruites exotiques que puguen aguantar el fred
com PHYSALIS, KUMQUAT,Kaqui, Kiwi, Magrana, Rambutan, Xirimoia ...i tot el
que se vos ocorresca que puga passar un...paiportina26/04/131LLAVORS DE
VERDURES I HORTALISSES<http://intercanvis.net/item8740?resume=70&itemId=8740&show=view>Estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130HIVERNACLE TAMANY
MITJà<http://intercanvis.net/item8739?resume=70&itemId=8739&show=view>Que
es puga transportar en cotxe. Estic a mireieta2002 en hotmail.com. Salut!
paiportina26/04/130hivernacle petit transportable en
cotxe<http://intercanvis.net/item8738?resume=70&itemId=8738&show=view>estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130ROBA DE NOI TALLA
M<http://intercanvis.net/item8737?resume=70&itemId=8737&show=view>hOLA!
Busque roba de noi talla M, pantalons, samarretes, camises, jerseis...estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130NOVEL;LES EN CATALà I
CASTELLà<http://intercanvis.net/item8736?resume=70&itemId=8736&show=view>Hola,
busque novel.les en català i castellà, prioritàriament d' Anagrama, El
Acantilado-Quaderns Crema, Impedimenta i Libros del Asteroide. Estic oberta
a ofertes! Escriu-me a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130TALL DE
CABELLS <http://intercanvis.net/item8735?resume=70&itemId=8735&show=view>Hauria
de ser entre el dia 1 i 7 de maig, estic a mireieta2002 en hotmail.com. Merci!
paiportina26/04/130Colcho y
somier<http://intercanvis.net/item8705?resume=70&itemId=8705&show=view>Hola!!!
Estamos buscando colchón y somier de matrimonio. Acabamos de tener una
pequeña plaga de chinches en casa y hemos preferido tirar los que teníamos.
A cambio puedo ofrecer unas sesiones de...IrisinaBarcelona ciutat - Raval
21/04/130cotxet<http://intercanvis.net/item8674?resume=70&itemId=8674&show=view>Cotxet
de passeig per a criatura d'1 any. Si és senzill i lleuger millor, no cal
que tingui mil gadgets pel sol, pluja, etc.. marakiCardedeu21/04/132cadireta
portanens per a
bicicleta<http://intercanvis.net/item8675?resume=70&itemId=8675&show=view>
marakiCardedeu21/04/130DVD Anem a veure el Món (
TV3)<http://intercanvis.net/item8695?resume=70&itemId=8695&show=view>
Teia20/04/130TREN DE FUSTA amb
VIES<http://intercanvis.net/item8691?resume=70&itemId=8691&show=view>Hola;
estic buscant un tren amb les vies de fusta. Li agraden moltíssim. Per
l'intercanvi puc oferir: 100gr comí molt teclat ordinador USB tasses per
cafè i cafè amb llet taula i/o escriptori...angela19/04/130catifa mitjana
fucsia i blaus<http://intercanvis.net/item8689?resume=70&itemId=8689&show=view>Hola,
demano catifa mitjana colors fucsias i blaus. grcs i sltcns.carmecatala
19/04/130quatre
coses<http://intercanvis.net/item8687?resume=70&itemId=8687&show=view>Hola,
busco aquestes coses: - maniquí d'anatomia on es vegi l'aparell digestiu
(pot ser només del tors, o sencer, o...) - barca inflable amb rems - fundes
de plastificar mida A3 - llençol de sota...CRT19/04/130Algú que toqui el
didgeridoo <http://intercanvis.net/item8679?resume=70&itemId=8679&show=view>Hola!
Busco un noi o noia que toqui el didgeridoo en un concertet de la nostra
escola de música. Si a algú li ve de gust, escriviu-me a
dsastre_musical en yahoo.es i us explico més. Moltes gràcies!! arianflosBarcelona
ciutat - Sant Antoni17/04/130banc de fusta per
seure<http://intercanvis.net/item8676?resume=70&itemId=8676&show=view>
marakiCardedeu17/04/130ESTERILLA
IOGA<http://intercanvis.net/item8654?resume=70&itemId=8654&show=view>estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130GUANTS DE CUINA PER AL
FORN<http://intercanvis.net/item8653?resume=70&itemId=8653&show=view>Estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130RASPALL PER A
UNGLES<http://intercanvis.net/item8652?resume=70&itemId=8652&show=view>Estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130SABO FET A
CASA<http://intercanvis.net/item8651?resume=70&itemId=8651&show=view>Busque
sabo de rentar roba fet a casa, també en busque per al cos. Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130PEINE-ESPILL DE
Mà<http://intercanvis.net/item8650?resume=70&itemId=8650&show=view>hola,
busque un espill de mà que a l'altre costat té un peine. Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130LAMPARES DE PAPER PER AL
SOSTRE<http://intercanvis.net/item8649?resume=70&itemId=8649&show=view>HOLA,
busque làmpares xules de paper, un poc més grans que la mesura normal.
serveixen si estan fetes en casa! estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina
13/04/130PINZES DE
DEPILAR<http://intercanvis.net/item8648?resume=70&itemId=8648&show=view>busque
unes pinzes de depilar que siguen bones, estic a mireieta2002 en hotmail.com
paiportina13/04/130BICICLETA DE MUNTANYA PER A
DONA<http://intercanvis.net/item8625?resume=70&itemId=8625&show=view>HOLA!!,
busque una bici de dona tipus BTT, de muntanya, en bon estat. Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130Anillos y porta floreros
rectangulares para barandillas de
balcones<http://intercanvis.net/item8645?resume=70&itemId=8645&show=view>
veronicaBarcelona ciutat - Gòtic13/04/130Somier 150
cm<http://intercanvis.net/item8620?resume=70&itemId=8620&show=view>Hola,
gent Estic necessitant un somier de 150 cm, de la mida del matalàs on
dormo. Si en teniu un que ja no necessiteu, sis plau, comenteu-m'ho aviat.
Tinc vàries coses per intercanviar i afegeixo...ArtemisaEsplugues de
Llobregat10/04/130classes de francès
bàsic<http://intercanvis.net/item8612?resume=70&itemId=8612&show=view>Voldria
apendre frànces. A canvi ofereixo conversa en anglés (tots els nivells).
Podeu contactar a mawarintheforest en gmail.com Gràcies Rosa mawarBarcelona
ciutat - Eixample (Dreta)09/04/130Càmera de fotos
rèflex<http://intercanvis.net/item8577?resume=70&itemId=8577&show=view>Busco
una càmera de fotos rèflex, a poder ser digital, senzilla, i encara que
estigui atrotinada, si funciona.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu
07/04/132Diccionari
IEC<http://intercanvis.net/item8574?resume=70&itemId=8574&show=view>Necessito
el diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans, en qualsevol
estat.malborpuBarcelona
ciutat - Sant Andreu07/04/131Diccionari
RAE<http://intercanvis.net/item8573?resume=70&itemId=8573&show=view>Diccionari
de la RAE, especialment d'una de les darreres versions (però em serveixen
d'anteriors).malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130Adaptador Wi-fi
USB <http://intercanvis.net/item8572?resume=70&itemId=8572&show=view>Necessito
un adaptador Wi-fi USB per a un portàtil.malborpuBarcelona ciutat - Sant
Andreu07/04/130imprimir postals
publicitàries<http://intercanvis.net/item8570?resume=70&itemId=8570&show=view>si
algú treballa en una impremta o copisteria i em pot fer una feina
d'impressió (imprimir unes postals i/o díptics publicitaris... no serien
gaires unitats). Demaneu què us fa falta a canvi!
gràciesCRT07/04/130LLITERA<http://intercanvis.net/item8569?resume=70&itemId=8569&show=view>NCESSITEM
UNA LLITERA PER DOS NENSxv13Alt Penedès07/04/130PAELLA I
FOGUER<http://intercanvis.net/item8566?resume=70&itemId=8566&show=view>Hola,
busque una paella de 8 racions i una de 25 racions i un foguer gran per a
poder-la cuinar en bones condicions. Estic en mireieta2002 en hotmail.com
paiportina06/04/130ASPIRADORA SENSE BOSSA AMB MOLTA
POTÈNCIA<http://intercanvis.net/item8565?resume=70&itemId=8565&show=view>Hola!
Busque una aspiradora sense bossa de les que tenen molta potència i no cal
canviar el filtre molt sovint. Moltes coses per a intercanviar! Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina06/04/130RASPALL DE DENTS ELÈCTRIC
(NOU)<http://intercanvis.net/item8564?resume=70&itemId=8564&show=view>Hola,
busque un raspall de dents elèctric -nou- d'aquests que es carreguen. Estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina06/04/130ESPILL INTEGRAT EN MOBLE DE
BANY <http://intercanvis.net/item8563?resume=70&itemId=8563&show=view>Busque
un moble de bany amb un espill. Estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina
06/04/130ESPILL DE COS
SENCER<http://intercanvis.net/item8562?resume=70&itemId=8562&show=view>Busque
un espill de cos sencer! No importa el model, només que estiga en bon
estat. Estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina06/04/130LLUM SOLAR PER A
JARDÍ <http://intercanvis.net/item8561?resume=70&itemId=8561&show=view>busque
llums per al jardí solars, no importa el sistema! Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina06/04/130MOTXILLA AMB COMPARTIMENT PER A
AIGUA <http://intercanvis.net/item8560?resume=70&itemId=8560&show=view>hola,
busque una motxilla petita per a fer excursions d'aquestes que tenen un
compartiment per a aigua i es beu directament des d'un tubpaiportina06/04/13
0FELTRE DE COLORS PER A FER
MANUALITATS<http://intercanvis.net/item8559?resume=70&itemId=8559&show=view>Hola!
Busque feltre de colors per a fer manualitats! Estic a
mireieta2002 en hotmail.compaiportina06/04/130INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ QUE NO
PESEN <http://intercanvis.net/item8557?resume=70&itemId=8557&show=view>Hola,
busque instruments de petita percussió per a fer un taller de percussió amb
gent gran. Poden ser campanes,"sonaja" panderetes, maraques, bongos,
triangle, carraca, caixa xinesa, xilòfon,...paiportina06/04/130conversa en
anglès / francès<http://intercanvis.net/item8542?resume=70&itemId=8542&show=view>M'agradaria
practicar idiomes tot conversant. Anglès nivell mitjà (FCE) i francés
nivell bàsicCrisvilaVilafranca del
Penedès05/04/130penja-robes<http://intercanvis.net/item8550?resume=70&itemId=8550&show=view>necessito
un penja-robes dels baixets, per a penjar els pantalons i les samarretes,
no dels alts per penjar les jaquetes. Mireu que es el que ofereixo i aveure
si podem fer un intercanvi.CrisvilaVilafranca del
Penedès05/04/130ratllador<http://intercanvis.net/item8549?resume=70&itemId=8549&show=view>Demano
un ratllador per a ratllar el formatge, ceba, etc. No cal que sigui com el
de la foto, només un que faci servei. Gràcies CrisvilaVilafranca del Penedès
05/04/130paraigües
gran<http://intercanvis.net/item8548?resume=70&itemId=8548&show=view>Hola,
necessito un paraigües, plegable o no, però que no sigui molt
petit.CrisvilaVilafranca
del Penedès05/04/131làmpara de
taula<http://intercanvis.net/item8547?resume=70&itemId=8547&show=view>Necessito
una làmpara per a l'escritori. Per a intercanvis mireu el que ofereixo o
sinó demaneu aveure si us puc oferir alguna altre cosa.CrisvilaVilafranca
del Penedès05/04/130funda botella de
vi<http://intercanvis.net/item8546?resume=70&itemId=8546&show=view>Demano
una funda per a les botelles de vi, per a que es mantinguin en fresc. Poso
una fotografia d'exemple, però tant en fa el model, mentres sigui útil.
CrisvilaVilafranca del Penedès05/04/130ratolí
ordinador<http://intercanvis.net/item8544?resume=70&itemId=8544&show=view>necessito
ratolí per a l'ordinador, si és inalàmbric millor, però sinó també
m'interessa.CrisvilaVilafranca del
Penedès04/04/130compostador<http://intercanvis.net/item8543?resume=70&itemId=8543&show=view>Necessito
un compostador per el jardí. No cal que sigui com el de la fotografia,
encara que sigui senzill m'interessa, però que tingui tapa.CrisvilaVilafranca
del Penedès04/04/130rentavaixelles
2<http://intercanvis.net/item8539?resume=70&itemId=8539&show=view>Necessito
un rentavaixelles per casa, que funcioni i si no és molt gran cap probema.
CrisvilaVilafranca del Penedès04/04/130Llibre: Animalario universal del
profesor Revillod<http://intercanvis.net/item8537?resume=70&itemId=8537&show=view>
lapiruj en hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/04/130LLibre:
Zooilógico <http://intercanvis.net/item8536?resume=70&itemId=8536&show=view>
lapiruj en hotmail.comsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/04/130

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2
3.2. Ofertes

 Ítems trobats: 127
Què ofereixo<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_9_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_9_asc>
Descripció<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_12_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_12_asc>Persona
que ho ofereix<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_21_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_21_asc>Mercat
d'Intercanvi més
proper<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_87_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode2=f_87_asc>Última
modificació<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode2=lastModif_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode2=lastModif_asc>
Comsfotocòpies dels quaderns de Salvatella "Prelectura de paraules n. 1" i
"n. 3" <http://intercanvis.net/item8729?resume=70&itemId=8729&show=view>Tinc
els jocs complets de les fotocòpies dels quaderns de Salvatella:
-"Prelectura de paraules n. 1" (imatge) -"Prelectura de paraules n. 3"
estelabay30/04/130safata
petita<http://intercanvis.net/item8715?resume=70&itemId=8715&show=view>Tinc
aquesta safata de flors rectangular. No és gaire gran, fixeu-vos amb la
referència dels fogons.estelabay30/04/130Roba nena 2-4 mesos
d'hivern<http://intercanvis.net/item8771?resume=70&itemId=8771&show=view>Bossa
de roba de nena de 2-4 mesos d'hivern.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/13
0Suport televisio
<http://intercanvis.net/item8770?resume=70&itemId=8770&show=view>Suport
televisio, amb rodes, i d'alçada graduable. Amb espai per posar el dvd,
color negre.PolkaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Joc "El Sr dels
anells"<http://intercanvis.net/item8768?resume=70&itemId=8768&show=view>Ofereixo
el joc per PC "El Sr. dels Anells La comunitat de l'anell". Cal tenir un
windows 98 com a mínim per poder executar-lo. Pel canvi podeu consultar el
meu apartat de demandes o escriure'm a...AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia
29/04/130Bambes
T.38<http://intercanvis.net/item8767?resume=70&itemId=8767&show=view>Ofereixo
les bambes de la imatge. Són una talla 38. Molt poc ús. Pel canvi podeu
consultar el meu apartat de demandes o contactar-me a abatarna en gmail.com
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Vestit
tirants<http://intercanvis.net/item8766?resume=70&itemId=8766&show=view>Ofereixo
el vestit de la foto. És una talla mitjana. Molt poc ús. Pel canvi podeu
consultar el meu apartat de demandes o contactar-me a abatarna en gmail.com
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130DVD
"Samsara"<http://intercanvis.net/item8765?resume=70&itemId=8765&show=view>Ofereixo
el dvd de la pel·lícula "Samsara". Pel canvi podeu consultar el meu apartat
de demandes o enviar-me un correu a abatarna en gmail.comAbatarnaBarcelona
ciutat - Gràcia29/04/130Bambes tipus All Stars
<http://intercanvis.net/item8764?resume=70&itemId=8764&show=view>Ofereixo
bambes tipus All Stars talla 38 de color blau. No tenen quasi ús. Pel canvi
podeu consultar el meu apartat de demandes o enviar-me un correu a
abatarna en gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Adob ecològic
per plantes<http://intercanvis.net/item8763?resume=70&itemId=8763&show=view>Ofereixo
adob ecològic per plantes. És una bossa petita. Pel canvi podeu consultar
el meu apartat de demandes o enviar-me un correu a abatarna en gmail.com
AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/04/130Cadira
oficina<http://intercanvis.net/item8762?resume=70&itemId=8762&show=view>cadira
de despatx amb tapisseria de microfibra. Possibilitat de canviar l'alçada i
inclinació del seient gràcies a una palanca. Pistó hidràulic Té
reposa-braços que es poden posar i treure Què...aidasantsBarcelona ciutat -
Sants29/04/130Mirall amb
marc<http://intercanvis.net/item8761?resume=70&itemId=8761&show=view>Mirall
amb marc de fusta de color ataronjat Mesures 58,5x83 cms Què demano:
-Maleta amb mesures equipatge de mà -Biberons -Pitets -Bolquers recèn
nascut -llençols bressol -Ampolles d'oli verge...aidasantsBarcelona ciutat
- Sants29/04/130Marbre
<http://intercanvis.net/item8760?resume=70&itemId=8760&show=view>Marbre
provinent de moble modernista de 56x134'5 cms Què demano: -Maleta amb
mesures equipatge de mà -Biberons -Pitets -Bolquers recèn nascut -llençols
bressol -Ampolles d'oli verge - estem...aidasantsBarcelona ciutat - Sants
29/04/130Penja-robes de ferro
negre<http://intercanvis.net/item8757?resume=70&itemId=8757&show=view>-Penja-robes
amb repisa de ferro negre: Ample: 90 cm fons: 31 cm Alt: 33 cm Què demano:
-Maleta amb mesures equipatge de mà -Biberons -Pitets -Bolquers recèn
nascut -llençols bressol...aidasantsBarcelona ciutat - Sants29/04/130Cables
USB <http://intercanvis.net/item8756?resume=70&itemId=8756&show=view>Cables
USB de diversos tipus, especialment amb sortida USB normal a un costat i
mini USB a l'altra, com el de la foto. També en tinc d'altres.malborpuBarcelona
ciutat - Sant Andreu28/04/130Tub de cartró per portar
làmines.<http://intercanvis.net/item8755?resume=70&itemId=8755&show=view>Embalatge
original d'un pòster comprat per Internet.malborpuBarcelona ciutat - Sant
Andreu28/04/130seient banyera
infantil<http://intercanvis.net/item8754?resume=70&itemId=8754&show=view>Seient
per banyar a un bebè amb ventoses a la part de sota.mserraplanasFigueres
28/04/130Llit infantil
pleglabel<http://intercanvis.net/item8753?resume=70&itemId=8753&show=view>Llit
infantil de càmping plegablemserraplanasFigueres28/04/130bufanda
d'hivern<http://intercanvis.net/item8708?resume=70&itemId=8708&show=view>Tinc
aquesta bufanda, grisa amb fils de llana de tots colors. Algunes d'aquests
fils estan una mica sortits, però amb la bufanda posada no es nota.estelabay
27/04/130fotocòpies del quadern "Raonament lògic 1" , La
Galera<http://intercanvis.net/item8730?resume=70&itemId=8730&show=view>Tinc
les fotocòpies del quadern de La Galera, "Raonament lògic 1".estelabay
27/04/130penjador de
bresol<http://intercanvis.net/item8750?resume=70&itemId=8750&show=view>inclou
musicasalviGirona Ciutat27/04/130careta
spiderman<http://intercanvis.net/item8749?resume=70&itemId=8749&show=view>
salviGirona Ciutat27/04/130ninot
disney<http://intercanvis.net/item8748?resume=70&itemId=8748&show=view>
salviGirona Ciutat27/04/130MOBLE SABATER AMB DOS
ESTANTS<http://intercanvis.net/item8747?resume=70&itemId=8747&show=view>estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina26/04/130LAMPARA CRISTAL ANYS 70 COLOR
TARONJA <http://intercanvis.net/item8746?resume=70&itemId=8746&show=view>HOLA,
tinc una lampara de sostre com aquesta pero en color taronja! Porta 3
bombetes a l'interior. Cal venir a desmuntar-la Estic a
mireieta2002 en hotmail.com, merci! paiportina26/04/130posaespelmes
decoratiu<http://intercanvis.net/item8714?resume=70&itemId=8714&show=view>Tinc
aquest posaespelmes decoratiu, amb pedretes de colors.estelabay26/04/130cinturó
trenat <http://intercanvis.net/item8712?resume=70&itemId=8712&show=view>Tinc
aquest cinturó trenat marró.estelabay26/04/130bosseta de
feltre<http://intercanvis.net/item8709?resume=70&itemId=8709&show=view>Tinc
aquesta bosseta de feltre negra, amb una corda per poder-la portar penjada.
Nova completament.estelabay26/04/130entrades
biocultura<http://intercanvis.net/item8734?resume=70&itemId=8734&show=view>tinc
2 entrades pel Biocultura, que es fa a BCN fins diumenge,i al final no hi
podré anar, si algú les vol... CRT26/04/130banyadors i sabates d'aigua de
nen i nena <http://intercanvis.net/item8733?resume=70&itemId=8733&show=view>Hola,
tinc diversos banyadors de nen i de nena, i també sabates d'aigua. Si us
interessa us dic exactament talles, etc. CRT26/04/130Llibre tercer viatge
al regne de fantasia<http://intercanvis.net/item8727?resume=70&itemId=8727&show=view>Geronimoo
StiltonTeiaTerrassa24/04/130sandalies Carolina
Herrera<http://intercanvis.net/item8725?resume=70&itemId=8725&show=view>Sandalies
ideals per l'estiu de color marró clar i amb tacó alt. Estan una mica
ussades, pero fa molt que no me les posso y si algú les vol aprofitar ara
que vé l'estiu...Mont23/04/131quimono de Chi
kung<http://intercanvis.net/item8724?resume=70&itemId=8724&show=view>Kimono
per a fer Chi kung, només l'he ussat 2 cops. Es per a persones de 170 cm, o
talla 4.Mont23/04/130Bambes per correr talla 42
(dona)<http://intercanvis.net/item8723?resume=70&itemId=8723&show=view>Canvio
bambes per correr blanques de la talla 42. Només les he utilitzat un cop,
són les típiques del Decatlhon (color blanc i blau a l'interior).MontBarcelona
ciutat - Gràcia23/04/130Bambes per correr talla 42
(dona)<http://intercanvis.net/item8722?resume=70&itemId=8722&show=view>Canvio
bambes per correr blanques de la talla 42. Només les he utilitzat un cop,
són les típiques del Decatlhon (color blanc i blau a l'interior).MontBarcelona
ciutat - Gràcia23/04/130cintes de
video.<http://intercanvis.net/item8719?resume=70&itemId=8719&show=view>tot
el pack junt, el nombre de la rosa, revenge,bajo el fuego,reservoir
dogs,tomates verdes fritos, fx efectos mortales.salviGirona
Ciutat22/04/130router
telefonica <http://intercanvis.net/item8718?resume=70&itemId=8718&show=view>router
de telefonica sense cables en bon estat i funciona, linea fixasalviGirona
Ciutat22/04/130guants sense
dits<http://intercanvis.net/item8711?resume=70&itemId=8711&show=view>Tinc
aquests guants negres sense dit. Només han estat fets servir un cop per a
disfressar-se.estelabay22/04/130bosseta
grisa<http://intercanvis.net/item8710?resume=70&itemId=8710&show=view>Tinc
aquesta bosseta de marca Paco Martínez, es pot portar penjada creuada.
Color gris.estelabay22/04/130portadocuments<http://intercanvis.net/item8707?resume=70&itemId=8707&show=view>Tinc
aquest portadocuments negre, amb cremallera, mida foli. Per dins amb més
compartiments, cremalleres, portabolígraf... Completament nou.estelabay
22/04/130cotxet
passeig<http://intercanvis.net/item8703?resume=70&itemId=8703&show=view>Cotxet
plegablemserraplanasFigueres21/04/130cotxet
<http://intercanvis.net/item8702?resume=70&itemId=8702&show=view>Cotxet
plegablemserraplanasFigueres21/04/130Taulells de
marbre<http://intercanvis.net/item8699?resume=70&itemId=8699&show=view>Taulells
de marbre antics. Afegint-hi potes poden quedar unes taules molt xules.
Mides: 50 x 90 (i 2 cm de gruix) 36,5 x 31 (2 cm de gruix) 58 x 39 (3 cm de
gruix) 95 x 68 (2 cm de gruix. Aquest...marakiCardedeu21/04/130Bàscula
antiga <http://intercanvis.net/item8698?resume=70&itemId=8698&show=view>Bàscula
antiga per restaurar. Mides: 77 x 62 x 77 cm marakiCardedeu21/04/132Sofà
petit però ben parit<http://intercanvis.net/item8697?resume=70&itemId=8697&show=view>Sofà.
No és nou, és petitet. Però està en bon estat. Mides: 100 x 90 x 80 cm
marakiCardedeu21/04/132Revistes infantils
cucafera<http://intercanvis.net/item8696?resume=70&itemId=8696&show=view>en
molt bon estat, força números i de fa bastants
anysTeia20/04/130marcs<http://intercanvis.net/item8694?resume=70&itemId=8694&show=view>mides
el marron 40 llarc, 30 ampla, el negre 50 llarc , 19'5 apla salviGirona
Ciutat20/04/130mandos de
escaletrix<http://intercanvis.net/item8693?resume=70&itemId=8693&show=view>
salviGirona Ciutat20/04/130caixa per posar el compresor o tala
dro<http://intercanvis.net/item8692?resume=70&itemId=8692&show=view>marca
omegasalviGirona Ciutat20/04/130antena exterior
TDT<http://intercanvis.net/item8538?resume=70&itemId=8538&show=view>antena
exterior TDTclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec19/04/131BOMBONAS VACIAS DE
BUTANO, UN FRIGORÍFICO.<http://intercanvis.net/item8688?resume=70&itemId=8688&show=view>Ofrezco:
- Bombonas vacias de butano y una “alcachofa” 5 un. - Un frigorífico -
altavoces grandes 2 un. sin amplificador - saco de dormir decathlon 2 un. -
modems inhalambricos 5 un. con...ViktarBarcelona ciutat - Sants19/04/130Doble
Cd <http://intercanvis.net/item8686?resume=70&itemId=8686&show=view>Doble
Cd amb cançons infantils dels anys 80sabadoBarcelona ciutat - Sagrada
Família19/04/131Cadira prenatal per fer
picnic<http://intercanvis.net/item8685?resume=70&itemId=8685&show=view>Cadira
prenatal per fer picnic o anar d´exursions. Està nova i és de color rosa
sabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família19/04/130 dos llits, estructura i
somier <http://intercanvis.net/item8683?resume=70&itemId=8683&show=view>en
perfecte estat, es munten amb 4 cargols. Els canvio per qualsevols cosa que
em pugui agradar...alexanderBaix Empordà18/04/130moble de sala
d'estar<http://intercanvis.net/item8681?resume=70&itemId=8681&show=view>Moble
de sala d'estar de quatre moduls. En molt bon estat. Demano venir-ho a
buscar.coskBarcelona ciutat - Poblenou18/04/132TAULA BAIXA ALLARGADA DE
FUSTA <http://intercanvis.net/item8630?resume=70&itemId=8630&show=view>Tauleta
baixa rectangular de fusta. Per a més fotos estic a mireieta2002 en hotmail.com
paiportina15/04/131Sabates crocs, de dona, ballarines, talla 43, color
lila, 15€ <http://intercanvis.net/item8671?resume=70&itemId=8671&show=view>Sabates
crocs, de dona, ballarines, talla 43, color lila, 15€, per estrenar.Sara
BarrachinaSant Esteve Sesrovires15/04/130Rellotge de
vitage<http://intercanvis.net/item8667?resume=70&itemId=8667&show=view>Rellotge
de viatge. Nou a estrenarsabadoBarcelona ciutat - Sagrada
Família14/04/130Ceràmica
per a regalar en una
comunió<http://intercanvis.net/item8666?resume=70&itemId=8666&show=view>Ceràmica
nova (grandeta) , perfecte per a regalar en una comunió. Va en
Caixa.sabadoBarcelona
ciutat - Sagrada Família14/04/130Cordils
<http://intercanvis.net/item8665?resume=70&itemId=8665&show=view>Cordils
diferents colorssabadoBarcelona ciutat - Sagrada Família14/04/130Catifa
estampada <http://intercanvis.net/item8662?resume=70&itemId=8662&show=view>Catifa
gran per a menjadormserraplanasFigueres14/04/132TAULA D'ESTUDI FETA A
Mà<http://intercanvis.net/item8658?resume=70&itemId=8658&show=view>Estic
a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130PRESTATGERIA
<http://intercanvis.net/item8657?resume=70&itemId=8657&show=view>NO PESA
GENS, estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130ARMARI DE WC COLOR
BLANC <http://intercanvis.net/item8656?resume=70&itemId=8656&show=view>No
és desmuntable. Té una balda interior. Estic a mireieta2002 en hotmail.com
paiportina13/04/130ARMARI DE DUES
PORTES<http://intercanvis.net/item8655?resume=70&itemId=8655&show=view>hola,
tinc aquest armari, no està nou perô encara té vida. Cal venir a
desmuntar-lo. La part de dalt és una calaixera independent que tb
intercanviem. Estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina13/04/130calaxera
de sota el llit<http://intercanvis.net/item8646?resume=70&itemId=8646&show=view>amb
rodes , mides llarc 36 cm ampla 8 cmsalviGirona Ciutat13/04/132Chaqueta de
invierno talla L<http://intercanvis.net/item8644?resume=70&itemId=8644&show=view>Con
capa exterior de goretex anti viento y agua y interior de
pelo.veronicaBarcelona
ciutat - Gòtic13/04/130Carpeta
ejecutiva<http://intercanvis.net/item8643?resume=70&itemId=8643&show=view>Cierre
a cremallera exterior y uno interior. Con 14 compartimentaciones para
tarjetas, folios, boligrafo... Tejido extrior resistente al agua negro y
bordado con cuero marron. veronicaBarcelona ciutat - Gòtic13/04/130Classes
d'interpretació i presentacions en
públic.<http://intercanvis.net/item8642?resume=70&itemId=8642&show=view>Hola,
soc actriu de formació si algú vol classes d'interpretació o preparar un
monòleg o una presentació, aquí estic MARIAQualsevol de Catalunya12/04/130CDs
virgenes <http://intercanvis.net/item8639?resume=70&itemId=8639&show=view>CDs
vírgenes,esta casi lleno.Jesus G12/04/130Áloe vera en maceta.
<http://intercanvis.net/item8638?resume=70&itemId=8638&show=view>áloe vera
con maceta, y las que quieran.Jesus G12/04/130bola de mimbre?
<http://intercanvis.net/item8637?resume=70&itemId=8637&show=view>es como
una bola de mimbre, no se para que sirve.Jesus GBarcelona ciutat - Casc
Antic12/04/130LLIT ALT DE 1.25 FET A MÀ (foto
orientativa)<http://intercanvis.net/item8634?resume=70&itemId=8634&show=view>Oferesc
un llit alt de fusta fet a mida (cap un matalàs de 1.25)La idea és la de la
foto però si t'interessa envia'm un mail per a passar-te fotos de
l'original. A la part de baix del llit hi ha...paiportina11/04/130CARRET DE
VERDURES AMB SUPORT PER A
MICROONES<http://intercanvis.net/item8632?resume=70&itemId=8632&show=view>Hola,
tinc aquest carret per a verdures on a la part superior es pot posar un
microones o robot de cuina. És exactament aquest model però si voleu fotos
de l'original estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina11/04/131sofà llit
per a dues persones<http://intercanvis.net/item8631?resume=70&itemId=8631&show=view>Hola!
Tinc aquest sofà-llit per a dues persones amb l'escuma nova. Per a més
fotos estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina11/04/132Ordinador pentium
(R) amb servidor
<http://intercanvis.net/item8628?resume=70&itemId=8628&show=view>Tinc pc
amb servidor amb: 2.40 GHz de procesador 2 Gb memoria RAM 23 Gb disc dur.
Sistema operatiu Linux Ubuntu 8.04 Reproductor CD i DVD. Canvio per bici de
passeig o somier de 150 cm ArtemisaEsplugues de Llobregat11/04/130PRESTATGERIA
DE 6 BALDES<http://intercanvis.net/item8624?resume=70&itemId=8624&show=view>Estic
a mireieta2002 en hotamil.compaiportina10/04/131TAULA RINCONERA DE
FUSTA<http://intercanvis.net/item8623?resume=70&itemId=8623&show=view>Tinc
aquesta taula de fusta. Fàcil de desmuntar i transportar. Disponible a
partir de la fin de maig. Estic a mireieta2002 en hotmail.compaiportina10/04/13
0ARMARI DE TRES PORTES -disponible a final de
maig<http://intercanvis.net/item8622?resume=70&itemId=8622&show=view>Hola;
tinc aquest armari prou espaios; amb 3 portes i baldes. Cal transportar-lo
muntat perquê hi ha una part feta a mà i despres sera molt dificil de
muntar. Disponible a final de maig. Tinc...paiportina10/04/130CONJUNT DE
TAULA I CADIRES DE
VIMET<http://intercanvis.net/item8621?resume=70&itemId=8621&show=view>Hola,
canvie aquest conjunt de taula i cadires de vimet. La taula te una
superficie de pedra per damunt. Estic a mireieta2002 en hotmail.com. Merci!
paiportina10/04/132Ofereixo conversa en anglés (tots els
nivells)<http://intercanvis.net/item8611?resume=70&itemId=8611&show=view>Ofereixo
conversa en anglés (tots els nivells) a canvi de francés bàsic. Podeu
contactar a mawarintheforest en gmail.com Gràcies Rosa mawarBarcelona ciutat -
Eixample (Dreta)09/04/130EQUIP HI-FI HARMAN
KARDON<http://intercanvis.net/item8606?resume=70&itemId=8606&show=view>EQUIP
DE HOME CINEMA I ALTA FIDELITAT MÉS CINC ALTAVEUS INFINITY DE FUSTA.
SEMI-NOU.xv13Alt Penedès07/04/132Polo de Màniga llarga de color
Grana<http://intercanvis.net/item8605?resume=70&itemId=8605&show=view>Polo
de Màniga llarga de color Grana. Se'm va quedar petit en rentar-lo les
primeres vegades. Té pocs usos. Talla XL.XaviL'Hospitalet de Llobregat -
Santa Eulàlia07/04/130Planta de Narcís (per fer flors grogues
acampanades)<http://intercanvis.net/item8604?resume=70&itemId=8604&show=view>Planta
de Narcís (per fer flors grogues acampanades)XaviBarcelona ciutat - La
Marina07/04/131Planta de
Menta<http://intercanvis.net/item8603?resume=70&itemId=8603&show=view>Aquesta
primavera de 2013 la planta de Menta que tenim a una jardinera ens ha
crescut molt, i podem repartir en testos més petits si algú en
vol.XaviBarcelona
ciutat - La Marina07/04/130Planta de julivert (petita
també)<http://intercanvis.net/item8602?resume=70&itemId=8602&show=view>Planta
de julivert (petita també). Idònia per a tenir al balcó de casa i acostumar
a la canalla a tenir cura de les plantes del balcó, i emprar-les per a
cuinar a casa, etc.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Planta
de julivert (petita)<http://intercanvis.net/item8601?resume=70&itemId=8601&show=view>Planta
de julivert (petita). Idoni per a tenir al balcó de casa i acostumar a la
canalla a tenir cura de les plantes del balcó, i emprar-les per a cuinar a
casa, etc.XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/131Plantes Parra (raïm) i
Julivert en el mateix
test<http://intercanvis.net/item8600?resume=70&itemId=8600&show=view>Plantes
Parra (raïm) i Julivert en el mateix testXaviBarcelona ciutat - La Marina
07/04/131Planta caputxina (flors taronges
comestibles)<http://intercanvis.net/item8599?resume=70&itemId=8599&show=view>Planta
caputxina (flors taronges comestibles, en amanides o similar, etc). Veure:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Caputxina_(planta)XaviBarcelona ciutat - La
Marina07/04/130Planta Aloe
Vera<http://intercanvis.net/item8598?resume=70&itemId=8598&show=view>Planta
Aloe VeraXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Pantaló blau fosc estil
texà <http://intercanvis.net/item8597?resume=70&itemId=8597&show=view>Pantaló
blau fosc estil texà. L'intercanvio per que me'l van regalar quan estava
molt més prim. Per a persona de 1.85 m i 70-80 Kg, aprox. Es troba en
perfecte estat, amb molt poc ús. XaviBarcelona ciutat - La
Marina07/04/130Micròfon
Ambient Logitech Quickcall per USB per a GNU/Linux
(PRÉSTEC)<http://intercanvis.net/item8596?resume=70&itemId=8596&show=view>Micròfon
Ambient Logitech Quickcall (Omnidireccional, idoni per a conferències i
trobades en grup) per USB per a GNU/Linux. Va de fàbula per a re-transmetre
trobades per vídeo conferència, estil la...XaviL'Hospitalet de Llobregat -
Santa Eulàlia07/04/130Llençols per a llit
individual<http://intercanvis.net/item8595?resume=70&itemId=8595&show=view>Llençols
per a llit individual. Fa temps que els tenim de sobres sense emprar
(potser algú en necessita?).XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Joc
'Ethica - El Joc de les finances ètiques'
(PRÉSTEC)<http://intercanvis.net/item8594?resume=70&itemId=8594&show=view>Joc
'Ethica - El Joc de les finances ètiques' (PRÉSTEC). Veure:
http://ethica.co/ca/el-joc XaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130Col·lecció
sencera de CD's 'L'Aventura de la
Ciència'<http://intercanvis.net/item8593?resume=70&itemId=8593&show=view>Col·lecció
sencera de CD's 'L'Aventura de la Ciència'XaviBarcelona ciutat - La Marina
07/04/130Joc 'Caçadors de Bolets' de TV3
(PRÉSTEC)<http://intercanvis.net/item8592?resume=70&itemId=8592&show=view>Joc
'Caçadors de Bolets' de TV3 (PRÉSTEC). L'emprem poc (sobre tot a la tardor
; les preguntes són força difícils (i ho diu un biòleg!), però hi ha un
bloc de preguntes que sembla molt més fàcil...XaviL'Hospitalet de Llobregat
- Santa Eulàlia07/04/130jersei jaqueta vermella de dona amb
cremallera<http://intercanvis.net/item8591?resume=70&itemId=8591&show=view>jersei
jaqueta vermella de dona amb cremallera.XaviL'Hospitalet de Llobregat -
Santa Eulàlia07/04/130Funda de roba per a volant
petit<http://intercanvis.net/item8590?resume=70&itemId=8590&show=view>Funda
de roba per a volant petit (per a evitar cremar-te les mans a l'estiu quan
el volant s'escalfa molt en deixar el cotxe aparcat força hores). M'ho van
donar en un mercat d'intercanvi i al...XaviBarcelona ciutat - La Marina
07/04/131Escàner de Diapositives (9 Mpx) en
PRÉSTEC<http://intercanvis.net/item8589?resume=70&itemId=8589&show=view>Escàner
de Diapositives (9 Mpx) en PRÉSTEC. Va molt bé, però l'utilitzo poc, així
que l'ofereixo en préstec a qui vulgui també escanejar-se les seves
col·leccions de diapositives, etc Queden prou...XaviL'Hospitalet de
Llobregat - Santa Eulàlia07/04/132Carret plegable petit (estructura
metà·lica sense
borsa)<http://intercanvis.net/item8588?resume=70&itemId=8588&show=view>Carret
plegable petit (estructura metà·lica sense borsa)XaviBarcelona ciutat - La
Marina07/04/130Col·lecció Sencera DVDs 'Planeta Tierra' (BBC)
<http://intercanvis.net/item8587?resume=70&itemId=8587&show=view>Col·lecció
Sencera DVDs 'Planeta Tierra' (BBC)XaviBarcelona ciutat - La
Marina07/04/130Col·lecció
sencera de CD's 'Enciclopedia Multimedia de los Seres
Vivos'<http://intercanvis.net/item8586?resume=70&itemId=8586&show=view>Col·lecció
sencera de CD's 'Enciclopedia Multimedia de los Seres Vivos'XaviL'Hospitalet
de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Canó projector 2300 lumens
(PRÉSTEC)<http://intercanvis.net/item8585?resume=70&itemId=8585&show=view>Disposem
d'un canó projector Mitsubishi EX200U, que funciona molt bé, però com
l'emprem poc, l'oferim en mode de prèstec a gent de prop del barri o
coneguda que el necessiti per a activitats...XaviL'Hospitalet de Llobregat
- Santa Eulàlia07/04/130Borsa/maletí de roba de color vermell (típica de
congressos)<http://intercanvis.net/item8584?resume=70&itemId=8584&show=view>Borsa/maletí
de roba de color vermell (típica de congressos).XaviL'Hospitalet de
Llobregat - Santa Eulàlia07/04/130Borseta blava
petita<http://intercanvis.net/item8583?resume=70&itemId=8583&show=view>Borseta
blava petita amb cinta per a penjar d'una espatlla. Idònia per a dur els
premis del gos, o borsetes per a recollir excrements d'animal en treure'l a
passejar, etc.XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa
Eulàlia07/04/130Borsa/maletí
de tela de color taronja (típica de
congressos)<http://intercanvis.net/item8582?resume=70&itemId=8582&show=view>Borsa/maletí
de roba de color taronja (típica de congressos). De tal·la molt resistent.
Amb cremallera a la tapa, i per dins, diverses butxaquesXaviBarcelona
ciutat - La Marina07/04/130Ampolla blava decorativa estil gerro per posar
flors <http://intercanvis.net/item8581?resume=70&itemId=8581&show=view>Ampolla
blava decorativa estil gerro per posar flors. Veure foto amb flors del
balcó (sense currar-nos-ho massa). L'ampolla era de vi l'Agaliu de la
cooperativa "L'Olivera"XaviL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia07/04/13
02 DVD "La Historia del
Universo"<http://intercanvis.net/item8580?resume=70&itemId=8580&show=view>2
DVD de La Historia del UniversoXaviBarcelona ciutat - La Marina07/04/130
Ordinador <http://intercanvis.net/item8571?resume=70&itemId=8571&show=view>Ofereixo
un ordinador, compost de torre, teclat, ratolí i monitor. És un Pentium IV
amb 2 gigues de memòria, i dos discos durs amb un total de 160 gb (120 +
40). El petit no funciona amb Windows...malborpuBarcelona ciutat - Sant
Andreu07/04/130CD+DVD Dramas y caballeros (Luis
Ramiro)<http://intercanvis.net/item8578?resume=70&itemId=8578&show=view>Ofereixo
el CD acompanyat de DVD de Luis Ramiro, titulat "Dramas y caballeros" El CD
amb prou feines està utilitzat sencer un parell de vegades; el DVD no s'ha
fet servir mai.malborpuBarcelona ciutat - Sant Andreu07/04/130masajeador
pies roller ufesa<http://intercanvis.net/item8576?resume=70&itemId=8576&show=view>Es
tracta d'un aparell per a solucionar dolors de peus. Ho canviem per
pantalla plana d'ordinador o bicicleta, encara que s'escolten propostes.
Gràciesggbernet07/04/130Llibre exercicis català nivell
D<http://intercanvis.net/item8575?resume=70&itemId=8575&show=view>Ofereixo
el llibre d'exercicis publicat per la Generalitat per a l'examen del Nivell
D (superior) de català. El vaig comprar per fer l'examen però finalment
només vaig escriur a les dues primeres...malborpuBarcelona ciutat - Sant
Andreu07/04/130Estris de
mudança<http://intercanvis.net/item8568?resume=70&itemId=8568&show=view>Ofereixo
material de mudança que vaig comprar fa un parell d'anys i que no tornaré a
fer servir: una politja massissa, uns quinze metres de corda gruixuda i
unes quantes cingles, aptes per lligar...malborpuBarcelona ciutat - Sant
Andreu07/04/131PRESTATGERIES IKEA MODEL
"BILLY"<http://intercanvis.net/item8554?resume=70&itemId=8554&show=view>Hola,
tinc 2 prestatgeries Ikea model Billy (blanques),prou utilitzades però
encara poden tenir més vida! Mesuren 80x28x202, les baldes són regulables.
Tota la informació està aquí:...paiportina06/04/1302
quadres<http://intercanvis.net/item8540?resume=70&itemId=8540&show=view>Ofereixo
dos quadres, els quals són complementaris, però si es vol es poden
col·locar per separat. A les meves demandes veure-ho el que m'interessa,
pero si no oferiu res d'això també els ofereixo.CrisvilaVilafranca del
Penedès04/04/130Assecador de cabells amb
difusor<http://intercanvis.net/item8534?resume=70&itemId=8534&show=view>Assecador
amb difusor. Funciona perfectament.
Hampi02/04/130Rentavaixelles<http://intercanvis.net/item8533?resume=70&itemId=8533&show=view>Dono
renta-vaixelles. Si no el dono durant el mes d'abril, el portaré a les
deixalleries. Necessito: - liquadora, fils per fer ganxet, bossa de boxa,
màquina de cosir... Però no cal...t2dcrisTerrassa02/04/134Minicadena amb CD
extern <http://intercanvis.net/item8531?resume=70&itemId=8531&show=view>Ofereixo
minicadena amb CD extern, ràdio FM/AM, ràdiocasette, altaveus i comandament
a distànca.ana.escuderoBarcelona ciutat - Sants01/04/131Televisió petita
amb TDT <http://intercanvis.net/item8530?resume=70&itemId=8530&show=view>Hola,
ofereixo televisió petita amb TDT inclòs. Funciona
perfectament.ana.escuderoBarcelona
ciutat - Sants01/04/134Cable
USB-USB<http://intercanvis.net/item8529?resume=70&itemId=8529&show=view>Cable
USB-USB per connexió entre PCs mitjançant programes tipus
Laplink.espluEsplugues
de Llobregat01/04/130Pop
USB<http://intercanvis.net/item8528?resume=70&itemId=8528&show=view>Pop
de ports USB.espluEsplugues de Llobregat01/04/131Adaptador VGA per MacBook
Apple <http://intercanvis.net/item8527?resume=70&itemId=8527&show=view>Adaptador
de VGA d'Apple per MacBook.espluEsplugues de Llobregat01/04/134Memòria RAM
per portàtil 256Mbx2<http://intercanvis.net/item8523?resume=70&itemId=8523&show=view>2
slots de memòria RAM SDIMM de 256 Mb per a portàtil. Funcionen bé,
obtingudes pel desballestament de l'ordinador. espluEsplugues de Llobregat
01/04/130Memòria RAM per portàtil
512Mbx2<http://intercanvis.net/item8522?resume=70&itemId=8522&show=view>2
slots de memòria RAM de 512 Mb DDR 333MHz per portàtil. Funcionen bé,
obtingudes pel desballestament de l'ordinador. espluEsplugues de Llobregat
01/04/132Targetes multimèdia de telèfon
mòbil<http://intercanvis.net/item8525?resume=70&itemId=8525&show=view>Targetes
multimèdia de telèfon mòbil de 32 i 64 Mb. Funcionen bé, obtingudes per
diferents canvis de mòbil. espluEsplugues de Llobregat01/04/130Trackpad
Apple <http://intercanvis.net/item8526?resume=70&itemId=8526&show=view>Trackpad
d'Apple NOU. Sense ús per disposar de ratolí. Connexió mitjançant
Bluetooth. Piles no incloses.espluEsplugues de Llobregat01/04/132Carregador
mòbil pel cotxe<http://intercanvis.net/item8524?resume=70&itemId=8524&show=view>Carregador
de cotxe per mòbil tipus Nokia.espluEsplugues de Llobregat01/04/130

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2
4. Intercanvi de Coneixements

Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de
sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a
http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines
noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda
<http://intercanvis.net/Ajuda>per saber com afegir pàgines noves).

   - XIC Can Cuiàs (Montcada i
Reixac)<http://intercanvis.net/XIC+Can+Cui%C3%A0s+%28Montcada+i+Reixac%29&structure=xics>
    - XIC Castelldefels<http://intercanvis.net/XIC+Castelldefels&structure=xics>
   - XIC Collblanc La Torrassa
(L'H)<http://intercanvis.net/XIC+Collblanc+La+Torrassa+%28L%27H%29&structure=xics>
    - XIC Girona <http://intercanvis.net/XIC+Girona&structure=xics>
    - XIC Gràcia <http://intercanvis.net/XIC+Gr%C3%A0cia&structure=xics>
   - XIC Connecta Francesc
Candel<http://intercanvis.net/XIC+Connecta+Francesc+Candel&structure=xics>
   - XIC La Ribera (Montcada i
Reixac)<http://intercanvis.net/XIC+La+Ribera+%28Montcada+i+Reixac%29&structure=xics>
    - XIC Llera del Ter<http://intercanvis.net/XIC+Llera+del+Ter&structure=xics>
    - XIC Manlleu <http://intercanvis.net/XIC+Manlleu&structure=xics>
    - XIC Nou Barris <http://intercanvis.net/XIC+Nou+Barris&structure=xics>
    - XIC Raval <http://intercanvis.net/XIC+Raval&structure=xics>
    - XIC Sabadell <http://intercanvis.net/XIC+Sabadell&structure=xics>
    - XIC Sant Feliu de
Llobregat<http://intercanvis.net/XIC+Sant+Feliu+de+Llobregat&structure=xics>
    - XIC Xarxantoni <http://intercanvis.net/XIC+Xarxantoni&structure=xics>

 5. Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el
darrer mes
Ítems trobats: 41
Nom<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_1_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_1_asc>
Cognoms<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_2_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_2_asc>
Usuari<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_3_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_3_asc>Xarxa
d'Intercanvi més
propera<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_136_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_136_asc>
Comentaris<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_8_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?session_filters=y&tr_sort_mode3=f_8_asc>
Creada<http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode3=created_asc><http://intercanvis.net/tiki-send_newsletters.php?tr_sort_mode3=created_asc>
ComsJOSEGAN SAEZEL PEPONEBarcelona30/04/130ElisabetFozefozTerrassa27/04/130
MargaritaSanzMargaritassBarcelona ciutat - Poblenou26/04/130maribel dengra
tineollibertatSant Boi de Llobregat25/04/130javicortes ibarpachitoTarragona
ciutat25/04/130DanielRedondo SantoyodredondoBarcelona23/04/130martaviñasmarta
mimaVicofereixo mostrador frigorific en bon estat termoselladora bascula de
botiga urxeix treure del local gracies23/04/130Danielmanso coletDaniel
Barcelona22/04/130lluisspalluis spaMataró22/04/130Nuriallorens
collnuriallorBarcelona
ciutat - Gràcia22/04/130RoserTalaveron PlanasPolkaBarcelona ciutat - Gràcia
21/04/130MartaPàmiesfadamarianaBagà21/04/130montsebobesintercanviMataró
19/04/130alexanderalexanderalexanderBaix Empordà18/04/130carlescosculluela
pavoncoskBarcelona ciutat - PoblenouMoble de sala d'estar s'ofereix. Estat
molt bo. Es demana que es vingui a buscar.18/04/130AntonioYagüe Aviñó
toniyaguePicanya17/04/130MontseSuarezmsuarezGirona Ciutat17/04/130Joan
PereNoguero
Parrapedri9Valls17/04/130MartaAndújar Cabañilintercanvi9barrisBarcelona
ciutat - Nou Barris16/04/130SaraBarrachinaSara BarrachinaSant Esteve
SesroviresCrocs de dona, color lila, talla 43, per estrenar, 15€15/04/130
AlexMoran PastoralexmoranBlanesUna gran iniciativa15/04/130nuriaheredia
valeronuriahvBarcelona15/04/130aleal volonata oggiBarcelona ciutat - Raval
(Arrels)14/04/130JordiBosch Garciajbosgar77Urgell-Segarra11/04/130jesusgarcia
hernandezbateriadecoheBarcelona ciutat - Gòticbusco baterías de camión o de
coche con carga, o que se puedan recargar.11/04/130MentxuRateraMentxu DVSant
Esteve de Palautordera11/04/130MentxuRateraMentxuSant Esteve de Palautordera
11/04/130MariaIbarsLakshmiBarcelona ciutat - La Marina10/04/130JAumeSolé
Viñasjsv181962GavàSalutacions10/04/130martaandujarmypunkBarcelona ciutat -
Nou Barris10/04/130JordiBosch Garciajbosgar Urgell-Segarra09/04/130MerceCanals
FerrerlacanalsBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)09/04/130IsmaelCànovas
mestrexSabadell08/04/130SòniaSoldevillasosoaesGirona Ciutat08/04/130JordiVidal
i CarreraspirisorBarcelona ciutat - Les CortsVull intercanviar moltes
coses. No vull perdre el temps en llargs correus. intercanviar coses en bon
estat i netes.08/04/130JoanTorres AlvaradoJoanTGirona Ciutat07/04/130SaraGalve
MatosAlegriaBarcelona ciutat - Poblesec07/04/130XAVIERCANTON RODRÍGUEZxv13Alt
PenedèsCREIEM CADA VEGADA MÉS EN ELS INTERCANVIS I L'APROFITAMENT I NO PAS
EN EL COEMRCIALISME07/04/130OriolSortOriolsortAltres06/04/130JosepTatche
ainaxaRipollet05/04/130AnaGonzálezHampiBarcelona ciutat - Sant Andreu
02/04/130

Més:
http://intercanvis.net/users
6. Enllaços

   - Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
   - Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
   - Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
   - Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
   - Com participar: http://intercanvis.net/Com+participar
   - Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
   - Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
   (en moneda social ó Euros)

 7. Com apuntar-se al butlletí

No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra
persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1
8. Qui som

Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant
en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines
coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i
coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català
(trobades "*InterXarxes*").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un
butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals),
amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que
algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres
xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de
cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments
relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves
aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades
d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat
en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de
les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine
a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! *(per cert, les reunions amb
algo de "teca" per compartir són més entretingudes)* [image: smile]

http://intercanvis.net/InterXarxes

 *Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes
d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")*
info en intercanvis.net

Un altre món és possible ;-)

 --
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: