[Ecoseny.Actualitat] hola a tots/es

Ricard Jordà ricardjorda a gmail.com
dij abr 25 22:26:34 CEST 2013

Jo també hi estic adherit malgrat no surt el meu nom, no sé si em vaig
deixar de marcar alguna casella.

Crec que és una de les poques alternatives vàlides i amb gent de solvència
i ètica contrastada al darrera.
La situació realment està començant a ser molt fotuda i preocupant. No n'hi
ha prou en indignar-nos, cal que actuem i ens comprometem, sinó no ens en
sortirem.

Una abraçada.

Ricard Jordà

El 25 d’abril de 2013 21.35, <angelsvendrell a moviments.net> ha escrit: