[Ecoseny.Actualitat] donar de baixa

Núria Ramírez airunramirez a gmail.com
div nov 16 09:29:30 CET 2012

Gràcies Salva per treure'ns de dubte, però
crec que realment el teu tó no ha estat gaire amable, encara que sigui un
simple mail transmets moltíssima agresivitat..què passa?
 i que a vegades hi ha coses que semblen molt "xorra" i realment no ho són,
com mirar de no perdre el temps quan rebs correus que no t'interessen...
mirar de gestionar el temps que tenim a les nostres vides és "xorra"...?
Bé, et desitjo calma,
NYu.

Núria Ramírez Gonzàlez