[Ecoseny.Actualitat] donar de baixa

Salva undiavolarem a moviments.net
dic nov 14 20:09:15 CET 2012

La pregunta és: com us vau apuntar a la llista??? Perquè pel que es veu
no teniu una idea massa clara de com funciona una llista de correu... No
existeix cap "encarregat", una llista és un procès automàtic, si algú es
vol donar de baixa només ha de clicar al final de qualsevol correu de la
llista on diu:

I triar l'opció "cancel·lar subscripció". Això val per a aquesta llista
i per a totes les altres llistes del món. I per cert, no és la primera
vegada que s'explica en aquesta llista. A veure si deixen d'arribar
correus xorra, que ja està bé...

Al 14/11/12 20:02, En/na toni Medalla ha escrit: