[Ecoseny.Actualitat] Grup de salut. Ecoxarxa Montseny

Eulàlia Martí laneula a gmail.com
dis nov 10 22:25:52 CET 2012

Hola,
ens agradaria convidar algú de l'ecoxarxa a que ens vingués a explicar la
vostra experiència a Cardedeu. Com ho teniu?
gràcies!

Eulàlia

El 4 de novembre de 2012 21:53, Pere Ardevol <buckipetrus a gmail.com> ha
escrit: