[Ecoseny.Actualitat] Convocatòria oberta: Opinions de la Catalunya “dissident”, alternativa i compromesa.

ignasiplanas ignasiplanas ignasiplanas a icab.cat
dll oct 22 17:21:06 CEST 2012

Si la meva opinió (tant compromesa, transformadora i creadora d'una nova
societat com la de qualsevol) és a favor de la independència de Catalunya,
la vostra invitació és a que resti callat?

Ignasi.
Sant Pere de Vilamajor.

El 19 d’octubre de 2012 19:35, Pere Ardevol <buckipetrus a gmail.com> ha
escrit: